سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مهار آتش سوزی کارگاه و انبار ام. دی. اف در حاشیه شهر مشهد+تصاویر

آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه و انبار ام. دی. اف در حاشیه شهر مشهدمهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین صالح نظر آباد مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: حوالی ساعت ۴ و ۵۰ دقیقه صبح امروزبا تماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد خبر از رخداد آتش‌سوزی در یک انبار و کارگاه ام. دی. اف واقع در جاده ابلغ داده شد.
 


وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش‌نشانان را از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به همراه تجهیزات اطفایی کامل روانه محل حادثه کرد.

مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت:آتش‌نشانان به محض ورود به محل، با شعله‌های سنگین آتش مواجه شدند و بلافاصله با ایمن‌سازی محل حادثه و به کارگیری تجهیزات خاموش‌کننده، ضمن باز کردن قفل درب این واحد تولیدی، شعله‌های آتش را از دو جناح مهار و از گسترش حریق به سایر انبارهای هم‌جوار، جلوگیری به عمل آوردند.
 


حسین صالح نظر آباد که به دلیل گستردگی حریق به همراه سرپرستان این منطقه عملیاتی در محل آتش سوزی حضور یافت و از نزدیک عملیات آتش نشانان را فرماندهی می‌کرد، افزود: شدت و گستردگی حریق به قدری بود که عملیات اطفاء ساعتی به طول انجامید و عملیات کاوش نیز تا هم اکنون (۱۰: ۲۰) ادامه دارد.

وی با اشاره به مساحت حدوداً ششصد متری این مجموعه گفت: علاوه بر سوختن بیش از نیمی از انبار و کارگاه در آتش، یک دستگاه پیکان وانت که در این سوله پارک شده بود، نیز بطور کامل طعمه آتش شد.
 


مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهدافزود: در این آتش‌سوزی خسارت سنگینی به ساختمان، اجناس و دستگاه‌های کارگاه وارد شد، ولی به لطف خداوند، حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

علت دقیق بروز این آتش سوزی در دست بررسی می‌باشد.
 


انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.