سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مهار آتش سوزی منزل مسکونی و نجات 17 نفر از ساکنان

آتش سوزی در یک واحد مسکونی موجب گرفتار شدن 17 نفر از ساکنان ساختمان 5 طبقه شد که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،آتشپاد دوم اوالفضل تیموری مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 38 و 28 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد به بلوار هدایت اعزام شدند.

وی افزود: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی، بیش از نیمی از یک واحد مسکونی تقریباً 80 مترمربعی در طبقه سوم ساختمان پنج طبقه مسکونی آتش گرفته و شعله ور بود.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

آتشپاد دوم تیموری با اشاره به انتشار دود غلیظی در طبقات فوقانی ساختمان، گفت: درحین عملیات مهار شعله های آتش، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و 17 نفر از ساکنین ساختمان را از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: از این تعداد، 10 نفر به دلیل دود گرفتگی در محل مداوا و 7 نفر دیگر به دلیل دود گرفتگی شدید به مراکز درمانی منتقل شدند.

آتشپاد دوم تیموری گفت: کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.