سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری صبحگاه عمومی و نیروهای مسلح در خرمشهر

تجمع عمومی بزرگداشت سوم خرداد با حضور عموم مردم و نیروهای نظامی و انتظامی در محوطه مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه عمومی و نیروهای مسلح با حضور استاندار خوزستان و خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا برگزار شد.
 
استاندار خوزستان در این مراسم از اختصاص ۲۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه خوزستان خبر داد و گفت: ۲۴ هزار میلیارد تومان برای بحث های مختلف از جمله زیرساخت های فاضلاب، لایروبی اروند، ریزگردها پیش بینی شده است .
 
غلامرضا شریعتی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر به نقش دولت در سازندگی شهرستان های خرمشهر اشاره کرد و گفت: دولت اقدامات قابل توجهی در بحث زیرساخت ها انجام داده است و تثبیت منطقه آزاد می تواند سبب توسعه بیشتر باشد.
 
وی با گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر به روزهای زمان پیامبر شباهت دارد چرا که در هر دو دوران تعداد کم در مقابل نیروهای بسیار ظلم، قرار داشتند.
 
استاندار خوزستان این فتح و پیروزی را نشانه لطف خداوند به رزمندگان دانست و افزود: مقابله در مقابل استکبار باعث شده که در مقابل تحریم هاو مشکلات ایستادگی کنیم و دست نیاز دراز نکنیم.
 
وی به برگزاری انتخابات اخیر اشاره و بیان کرد: این انتخابات تجلی مردم سالاری پایدار، مستحکم کردن امنیت ملی و ارتباط ملت، ملت و مردم بود.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.