سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احزاب در هفته‌ گذشته/

از وعده‌های انتخاباتی روحانی تا نظر باهنر درباره کابینه دولت دوازدهم

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، تحلیل کارشناسان سیاسی از حضور مردم در انتخابات، دیدگاه باهنر درباره کابینه دولت دوازدهم و نگاهی به وعده‌های انتخاباتی روحانی از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته گذشته بود.


دبیرکل حزب اراده ملت گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های تنگاتنگ و پرشور دوره تبلیغات را کنار بگذارند با یکدیگر دست برادری و همکاری دهند و برای حل مشکلات کشور به کمک رئیس‌جمهور منتخب بیایند.


عضو جبهه ایستادگی گفت: دشمنان نظام، خیال خام اختراع چند قطبی‌گری و چند پارچگی ایران را در سر می‌پروراندند اما ملت غیور ما معادلات دشمن را بر هم زدند.


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با شکوهی تمام قد پای صندوق های رای آمدند.


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: براساس تعهدات اخلاقی، مدنی و اجتماعی لازم است تا رئیس‌جمهور دوازدهم به شعارهایش جامعه عمل بپوشاند و مبنای کارش حل مشکلات مردم باشد.


حجت‌الاسلام رئیسی گفت: رأی قریب به ۱۶ میلیون ایرانی خواهان تغییر، سرمایه ای مهم و پشتوانه عظیم است که به هیچ وجه نمی توان آن را در عرصه سیاسی و تصمیم گیری کلان کشور نادیده گرفت.


دبیر کل حزب آبادگران جوان گفت: حضور بی نظیر مردم در انتخابات نشان دهنده تعلق خاطر مردم کشور به نظام و سرنوشت و آینده آن است.


جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرد: رئیس‌جمهور منتخب از ورود به راه حل‌های نادرست تجربه شده خودداری کند.


عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی باشد که در معرض چهره خشن فقر هستند.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب نیز تاکنون بارها بر ضرورت رسیدگی به محرومین و مستضعفان تاکید کرده‌اند لذا یکی از وظایف مهم دولتمردان رسیدگی به وضع زندگی و معیشت مردم است.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب معتقد است که دولتمردان برای مبارزه با رانت و فساد، نباید در مسائل اقتصادی و تجاری ذی‌نفع باشند.


خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: نمره رسانه ملی در بسیج افکارعمومی و مردم برای حضور در صحنه انتخابات عالی بود.


عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار گفت: متاسفانه دولت یازدهم از ظرفیت جوانان در کابینه خود بهره نبرد لذا در این دوره ضروری است تا رویه قبل را تغییر دهد.


شهردار تهران در بیانیه‌ای تأکید کرد که برای جلوگیری از خودکامگی در اداره‌ کشور، منتقدین باید در چارچوب‌های قانونی به طرح مطالبات به حقِ مردم بپردازند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی معتقد است که اگر مبارزه با فساد به نتیجه برسد، مشکل اشتغال جوانان و وضعیت محرومین هم بهبود می‌یابد.


رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: به دولت توصیه می‌کنم با کابینه پویاتر و سرحال‌تر عمل کند چرا که برخی از دولتمردان فعلی وضعیت جسمی شان اجازه فعالیت را به آن‌ها نمی‌دهد.


عضو جبهه ایستادگی گفت: احزاب به عنوان دولت در سایه می‌توانند با تشکیل کار گروه‌هایی نسبت به اجرایی کردن اهداف دولت کمک شایانی کند.


عضو حزب اعتماد ملی گفت: رییس دولت دوازدهم باید موضوع مسکن جوانان و ازدواج آنان و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان کشور را در اولویت قرار دهد.


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مدیریت کشور باید بپذیرد که مسئولیت‌ها ر ا به نسل جوان‌تر واگذار و از ظرفیت آنان استفاده کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.