هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور گسترده مردم برای بدخواهان و دشمنان بازدارنده است/دولت باید در دوره دوم به اقشار آسیب‌پذیر توجه کند

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی باشد که در معرض چهره خشن فقر هستند.

حضور گسترده مردم برای بدخواهان و دشمنان بازدارنده است/دولت باید در دوره دوم به اقشار آسیب‌پذیر توجه کند"محمد هاشمی" عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون پیام روز گذشته مقام معظم رهبری در پی حضور حماسی و پرشکوه مردم در انتخابات و تاکید ایشان بر رعایت اقشار ضعیف و برخورد با فساد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در این زمینه و روی نکاتی همچون توجه به اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ ششم تأکید کرده اند که بیانگر توجهشان به اقشار آسیب‌پذیر است.
 
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توجه خود را به این مسائل افزایش دهند، گفت: در جریان انتخابات و مناظره‌ها مواضع کاندیداهای اصولگرا روی همین نکات بود و جهانگیری و روحانی هم آن زمان گزارش‌هایی در این زمینه ارائه کردند.
 
هاشمی افزود: دولت برنامه‌هایش را در این زمینه شروع کرده است و در دوره دوم تداوم برنامه‌های دور اول را دارد لذا باید یکی از اولویت‌ها رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کسانی باشد که در معرض چهره خشن فقر هستند و همواره مورد توجه رهبری هم بوده اند و در این زمینه تذکر دادند که دولت توجه بیشتر داشته باشد.
 
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام و سیاست‌های اعلام شده توسط رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف است، افزود: حضور گسترده مردم برای بدخواهان و دشمنان بازدارنده است و دولت می‌تواند از موضع قوی با مخالفین و معاندین برخورد کند.
 
وی خاطر نشان کرد: پشتوانه محکم مردمی به دولت این توان را می‌دهد تا در اجرای سیاست‌های خودش و شعار تعامل سازنده با دنیا قوت بیشتری داشته باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار