سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام از خدمات رئیس پلیس راه ناجا

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اهدای لوح تقدیری از سردار سرتیپ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛در پیام حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار" آمده است:عاشورا تا اربعین نقطه اوج عشق به حسین(ع) است و در این چهل روز حسین(ع) تنها سخن محافل و مجالس است تا در طول عمر انسان بهانه بیداری و ظلم ستیزی باشد.

عاشورا زمانه خون و ایثار و اربعین بهانه تبلیغ و پیمان است. عاشورا روزی است که حسین با تاریخ سخن گفت و اربعین روزی است که تاریخ پای درس حسین(ع) می نشیند.

عاشورا روز کشت خون خدا در کویر جامعه ظلم زده و اربعین، آغاز برداشت اولین ثمره آن است که این فرصتی برای اعلام همبستگی با عاشوراست.

خوشا بر آنان که توانستند بدون چشم داشت و فارغ از تبلیغات دنیوی با تمام وجود توان خود را برای صرف خدمت به مشتاقان و زائرین سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) نمودند که حق موهبتی بالا و والا است.

بنده هم لازم می‌دانم از لطف و محبت جنابعالی سپاسگزاری نموده و به پاس زحمات و تلاش‌های خالصانه جنابعالی و همکاران گرامی در امر خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند سبحان استمرار این امر مبارک را برایتان آرزومندم.

امید است همواره تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و موید باشید .

"الله نور کریمی تبار"
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

انتهای پیام/ د

قدردانی از رئیس پلیس راه کشور 

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.