سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ( ره ) در خوروبیابانک برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دیروز در جوار امامزاده سید داود (ع) شهر خور برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه خوروبیابانک در این مراسم با اشاره به نحوه زندگی و سیره اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که توانست جهان را با تفکرات دینی و روحیه عدالتخواهی آشنا کند.
 
حجت اسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) افزود: نقش امام خمینی و ابعاد شخصیتی آن حضرت در احیای اسلام ناب محمدی تاثیر گذار بود، بطوریکه امام خمینی(ره) همواره ، به ماهیت و اصل ولایت فقیه توجه داشت.
 
وی اظهار کرد: ایران اسلامی اگر در بین جهانیان دارای عظمت و اقتدار است به خاطر این است که از اندیشه ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی سرچشمه می گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: زندگی و فعالیت های حضرت امام خمینی ( ره ) بر سه عامل اصلی ایمان به خدا ، ایمان به اهداف و نیز ایمان و احترام به امتی که انقلاب کرد مبتنی بودکه این یک رمز موفقیت آمیز بود.
 
مهدی نژاد خاطرنشان کرد: کتاب های زیادی درباره زندگی و فعالیت های آن حضرت به عنوان یکی از شخصیت های برجسته جهان توسط دانشمندان ایرانی و خارجی تالیف شده است.
امام جمعه خوروبیابانک گفت: دشمنان چهل سال است علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی توطئه می کنند؛اما همچنان ناکام و نا امید ماندند.
 
مهدی نژاد افزود: انقلاب اسلامی نظامی است متصل به قدرت الهی و مردم و این خود رمز موفقیت در طول این سالهاست.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام است افزود: ایشان با زیرک با هوش دشمن شناس و انقلابی است و راه امام شهدا را به خوبی ادامه می دهد.
مهدی نژاد ادامه داد: اگر بخواهیم قدرت، ابهت، شوکت، اقتدار و عظمت ما حفظ بشود باید پیروی از امام و رهبری داشته باشیم.
 
وی قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: قیام 15خرداد سرآغاز حرکت ملت ایران برای ریشه کنی رژیم طاغوت پهلوی و استقرار حکومت دینی در کشور بود.
 
در مراسم بزرگداشت امام (ه) مسوولان و خانواده معظم شهدا و مردم خوروبیابانک حضورداشتند و مداحان اهل بیت در وصف امام راحل به مداحی پرداختند.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.