سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

بهره برداری از 3 درمانگاه فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: چندین طرح عمرانی آموزش و پرورش از جمله سه درمانگاه در سطح استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرمی افزود: درمانگاه فرهنگیان مشگین شهر، پارس آباد و اردبیل، مرکزاسکان رایگان بیماران و همراهان فرهنگیان جزو این پروژه ها است که اکنون بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از ایجاد مرکز آموزشی و رفاهی در شهرستانهای خلخال، گرمی و بیله سوار نیز خبرداد و اظهار داشت: مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان گرمی با تخصیص اعتبار ویژه از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و وزارت آموزش و پرورش به مبلغ یک میلیارد تومان در حال عملیات اجرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از آسفالت ریزی محوطه مدارس استان به مساحت 50 هزار مترمربع تا شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود:در حال حاضر23 سالن ورزشی در استان در حال احداث است که از این تعداد 3 سالن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی و 9 سالن ورزشی دیگر با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصدی با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی از تخصیص 2 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری از محل ردیف اعتبارات مالیات ارزش افزوده برای پروژه های آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد.

 

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.