سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع در کرمان

دادستان استان کرمان از كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع ساخت كشور پاكستان قبل از ورود به استان كرمان خبر داد.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع ساخت كشور پاكستان قبل از ورود به استان كرمان خبر داد وافزود:دو نفر از اعضای این باند بین المللی مواد مخدر در کرمان دستگیر شده اند.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با ارزيابي اخبار ارسالي به پليس مبني بر اينكه قاچاقچيان مواد مخدر قصد ورود محموله بزرگ آمپول هاي حاوي مواد مخدر از كشور پاكستان به داخل كشور را دارند و مقابله با اين اقدام مجرمانه در دستور كار دادستانی و مامورين انتظامي قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:ماموران پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقيب و مراقبت موفق گرديدند كاميون حامل محوله مذكور را در ورودی شهرستان ريگان در شرق استان كرمان متوقف و از جاسازي داخل خودرو تعداد 14هزار و300 آمپول تمجيزك معروف به هروئين مايع كشف و توقيف نمائيد.

سالاري با بیان اینکه نتيجه تحقيقات اولیه بيانگر آن است كه هدف قاچاقچيان توزيع آمپول ها در داخل كشور بوده است،افزود: در اين رابطه دو نفر متهم حامل مواد مخدر دستگير و تحقيق از آنان جهت شناسايي ساير عوامل ارتكاب جرم ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.