سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 7 برابری تسهیلات اشتغال‌ زایی روستایی در استان

مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان، امسال نسبت به سال گذشته افزایش 7 برابری یافته است که رونق جدی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده با اشاره به تدوین طرح حوزه اشتغال و توسعه روستایی در استان بوشهر افزود: با تدوین برنامه‌ها بر اساس ظرفیت‌های روستایی دولت مصمم است روستائیان، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در عرصه تولید و اشتغال وارد شوند.

وی با اشاره به افزایش 7 برابری تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان نسبت به سال گذشته افزود: این تسهیلات پارسال 50 میلیارد ریال بود که امسال به 350 میلیارد ریال رسیده است.

مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری تصریح کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی صادرکننده مجوز طرح‌های تولیدی، با رعایت اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان و شهرستان، درخواست متقاضیان را به همراه خلاصه‌ای از طرح به دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات تولیدی و اشتغال‌زایی اضافه کرد: طرح‌های واصله در مدت یک هفته در کارگروه اشتغال مستقر در دفتر روستایی بررسی و برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

ستوده ادامه داد: بانک‌ مذکور نیز موظف است حداکثر ظرف 30 روز پس از بررسی طرح یاد شده آنرا تصویب و با تشکیل پرونده، نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند.

وی تصریح کرد: امکانات و تجهیزاتی که با تسهیلات پرداخت شده خریداری شده، به همراه زمین، املاک و اموال روستایی به عنوان وثیقه مورد پذیرش بانک قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر بیان کرد: پرداخت تسهیلات طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستایی در استان بین 100 میلیون تا 2 میلیارد تومان تعیین شده است.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.