استان بوشهر:

واگذاری تسهیلات خرید خودرو سواری بین روستایی

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری بوشهر از انعقاد تفاهم نامه واگذاری تسهیلات خرید خودرو سواری بین روستایی در استان بوشهر خبر داد.

واگذاری تسهیلات خرید خودرو سواری بین روستایی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل پایانه‌ها و حمل و نقل استان بوشهر و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار داشت: خدمات رسانی به مردم به ویژه در نقاط روستایی و کمتر برخوردار از اولویت های مسئولان دولت تدبیر و امید است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: به روستاها و شهرهای مختلف استان بوشهر سرکشی کرده‌ایم و نیازها و مشکلات عمده مردم در این مناطق را شناسایی کرده و امیدواریم در راستای رفع معضات مردم این مناطق بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه واگذاری تسهیلات خرید خودرو سواری بین روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان روستایی و مابین استانداری بوشهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صندوق کارآفرینی امید منعقد شده است.

ستوده در تشریح جزییات این تسهیلات تصریح کرد: به منظور تجهیز و نوسازی شبکه حمل و نقل روستایی، تسهیلات کم بهره با نرخ ۴ درصد به متقاضیان واگذار می شود.

وی گفت: حداکثر مبلغ اعطایی معادل ۸۰ درصد مبلغ خرید خودرو و طبق پیش فاکتور معتبر ارایه شده برای خودروهای سمند با کاربری تاکسی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری بوشهر افزود: طی تفاهم نامه ای که بین استانداری بوشهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صندوق کارآفرینی امید منعقد شده، در راستای ایجاد اشتغال و توجه ویژه به جوانان روستایی و بالا بردن انگیزه روستاییان برای ماندن در روستاها، این تسهیلات ارایه می شود.

ستوده ضمن تاکید بر کاهش روند بروکراسی اداری برای تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات مذکور و ایجاد شرایط آسان برای متقاضیان ساکن در روستاها از همکاری صندوق کارآفرینی امید و سازمان پایانه ها و حمل و نقل جاده ای تقدیر کرد.

مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: جزییات پرداخت وام خودرو سمند و نحوه تشکیل پرونده در پرتال دهیاری های استان به آدرس budehyari.ir  قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیادی در روستاها در استان بوشهر انجام شده که حمایت از اشتغال خرد، توجه به معیشت دهیاران از طریق پرداخت تسهیلات کم بهره، ارایه تسهیلات اشتغالزایی با نرخ ۸ درصد برای طرح های در محدوده روستاها و انجام پروژه های متعدد عمرانی و بی سابقه در روستاهای استان از این جمله است.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.