پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات

معاون صندوق کارآفرینی امید از پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب وام های کارفرمایی، پیش فرمایی و مشارکتی به متقاضیان در کشور این صندوق در 2 سال اخیر خبر داد.

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی اصحابی با اشاره به پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در قالب وام های کارفرمایی، پیش فرمایی و مشارکتی به متقاضیان در کشور توسط صندوق کارآفرینی امید، اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات برای حمایت از کسب و کار و تقویت کارگاه های کوچک تولیدی، 61 هزار فرصت شغلی در حوزه اشتغال روستایی ایجاد شده است.
 
وی ضمن بیان اینکه تلاش دولت همواره رفاه بیشتر مردم و ایجاد اشتغال است، از جمله برنامه های این صندوق در هدف گذاری سال جاری را توسعه اشتغال محلی و روستایی و طرح های مشارکتی و توسعه و حمایت صندوق های خرد عنوان کرد و افزود: ایجاد 900 صندوق خرد در کشور از برنامه های سال جاری صندوق کارآفرینی امید است.

اصحابی با اشاره به سیاست و راهبردهای دولت تدبیر و امید در زمینه حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک و روستایی بیان کرد: ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و کارگاه های کوچک در روستاها علاوه بر رونق اقتصادی در زمینه اشتغال زایی برای جوانان منطقه نیز بسیار مهم و اثر گذار است.

معاون صندوق کار آفرینی امید کشور ادامه داد: علاوه بر روستائیان و بانوان، جوانان تحصیلکرده نیز می توانند با ایجاد تعاونی از این فرصت هایی که دولت ایجاد کرده بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.