سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دولت برای کنترل قاچاق کالا باید همگرایی بیشتری را در دستگاه‌ها ایجاد کند

نائب رئیس جبهه پیروان گفت: دولت به جای طرح اقتصاد نظامی،برای کنترل قاچاق کالا همگرایی بیشتری را در دستگاه‌های ذیربط ایجاد کند.

محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کنترل ورود کالای قاچاق به کشور اظهار داشت: مبارزه حاکمیتی با قاچاق فقط در کنترل مبادی ورودی کشور خلاصه نمی‌شود و در صورتی که کالایی بدون مجوز قانونی وارد شود باید با عاملان آن برخورد قانونی انجام گیرد.

وی افزود: مبارزه اساسی با قاچاق کالا نیاز به یک بستر سازی مناسب دارد و باید ساز و کار‌های مشخصی در ابعاد معلوم شده برای آن تعریف و به کار گرفته شود.

کوهکن تصریح کرد: به عنوان مثال گمرک در 4 سال گذشته به واسطه توانمندی و مدیریتی که در این بخش صورت گرفته قدم‌های خوبی در جهت کنترل بسیاری از مبادی های  ورودی کشور انجام داده و تمامی مراکز گمرکی از طریق مرکز و اتاق کنترل به صورت آنلاین بررسی می‌شوند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: در ارتباط با مصادیق دیگر ورود کالای قاچاق می‌توان گفت که از برخی از مبادی ورودی کشور که محل واردات رسمی  نیست کالای غیر قانونی به کشور وارد می‌شود و برخی از مرز‌های جنوب غربی و مرز‌های آبی اتحاد و انسجام بیشتر دستگاه‌های مربوط در زمینه کنترل قاچاق را می‌طلبد .

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت به جای طرح مبحث اقتصاد نظامی و دولت با تفنگ که نباید از زبان مسئولین شنیده شود بهتر است که در زمینه کنترل قاچاق کالا همگرایی و انسجام بیشتری را در دستگاه‌های لازم مبذول دارد.

انتهای پیام /

 

وظیفه دولت در مبارزه با قاچاق کالا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.