سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وزیر ورزش به زودی به کرمان سفر می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح دیدار با وزير ورزش، از ايجاد 140زمین فوتبال چمن مصنوعی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست مشترک صبح امروز با سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به كمک مجلس شورای اسلامی در زمينه افزايش بودجه وزارت ورزش گفت: همانطور که کمک به مجلس با هماهنگی وزیر انجام شده به همان اندازه نيز مسئولیت وزیر هم نسبت به گذشته سنگین تر شده و انتظار داریم تحولات مهمی طبق برنامه ششم در  حوزه ورزش اتفاق بیافتد که خوشبختانه این تحولات بزرگ در ورزش كشور شروع شده است.

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به وسعت فعاليت‌های ورزشی در استان كرمان اشاره کرد و افزود: طبق صحبت های انجام شده با وزیر ورزش و جوانان در این جلسه مقرر شد، ظرف امسال و سال آینده، پروژه های تامین اعتبار مالی نیمه تمام استان به ویژه طرح هایی که بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام  برسد.

پورابراهيمي خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده و با دعوتی که از وزیر ورزش و جوانان انجام دادایم طی  دو تا سه هفته آینده سلطانی فر به کرمان سفر می کند.

  وي تصریح کرد: در اين سفر وزير ورزش و جوانان با افتتاح مراکز و خانه‌های ورزش در حداقل 100 روستا موافقت کرد تا شاهد توسعه ورزش در سطح روستاهای کرمان نیز باشیم.

 پورابراهيمي یادآور شد: در این جلسه توافق شد حداقل ۱۴۰ زمین فوتبال چمن مصنوعی  با نورافکن و تمامی تجهیزات در مناطق مختلف شهری و روستایی در استان کرمان ايجاد شود و اين زمين‌ها طی یک سال آينده قابل استفاده باشد که این موضوع نيز  به زودی با حضور وزیر ورزش در کرمان پیگیری می شود.

در اين جلسه، سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ضمن تبريک مسئولیت رياست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به پورابراهیمی، از اقدامات مؤثر وی در راستای پیشبرد اهداف برنامه ششم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

وزیر ورزش به زودی به کرمان سفر می‌کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.