سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

نشست کتابخوان نوسوادان فارس، طرح برتر کشور

طرح" نشست کتابخوان نوسوادان فارس" به عنوان طرح برتر کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عیسی ملک پور معاون سواد آموزی فارس گفت: در گردهمایی کشوری معاونان سوادآموزی سراسر کشور طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان " از استان فارس ارائه و به عنوان طرح برتر کشوری انتخاب شد.


وی افزود: طرح نشست کتابخوان مورد توجه و استقبال معاون وزیر و دیگر مسئولان سازمان سواد آموزی قرار گرفته و به عنوان طرح خلاق و ابتکار برتر کشور انتخاب شد.


ملک پور ادامه داد: در بخش اصلی اجرای این طرح، کتاب هایی توسط نوسوادان معرفی و هر نوسواد بخشی از کتاب مورد نظر را به زبان ساده می خواند و در ادامه برداشت شخصی خود را از مطالعه کتاب بیان می‌ کند.


وی اظهار داشت: از اهداف اجرای این طرح، ارائه راهکاری مؤثر برای جلوگیری از بازگشت مجدد نوسوادان به بی‌سوادی، تاکید بر توجه جدی دست‌اندرکاران کتابخانه‌های عمومی به نیازهای مطالعاتی سوادآموزان، آشنایی نوسوادان با کتابخانه‌ها و تاکید بر نقش‌کتابخانه‌ها و کتابداران برای گسترش و تقویّت این آموزش و گسترش فرهنگ مطالعه است.


معاون سواد آموزی فارس تصریح کرد: طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسواد استان فارس" در مهرماه پارسال با همکاری کتابخانه حافظیه شیراز و با حضور تعداد ۴۰ تن از سوادآموزان شیراز در محل کتابخانه حافظیه شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/ر

انتخاب طرح ابتکاری "نشست کتابخوان نوسوادان" به عنوان طرح برتر کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.