سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

پایان تست گیری از تیم نونهالان و ثبت قرار داد بازیکنان + تصاویر

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهر بابک از پایان تست گیری رده ی نونهالان این باشگاه خبر داد و گفت: امروز قرارداد این بازیکنان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان، هدف اصلی باشگاه را تلاش برای پیشرفت فوتبال شهرستان عنوان کرد و افزود: باشگاه مس قصد دارد با سرمایه گذاری روی رده های پایه، موفقیت تیم را در سال های بعد تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه تست گیری رده ی نونهالان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: تست گیری برای رده های سنی نوجوانان و جوانان همچنان ادامه دارد و مسئولان استعداد یابی به منظور شناسایی بازیکنان مستعد به زودی به روستاهای اطراف می روند.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهر بابک ضمن تشکر از پیشکسوتان، هیئت فوتبال، اعضای هیئت مدیره، مربیان، سرپرستان،کمیته فنی فعلی و قبلی و باشگاه های شهاب، امید مهدی، شقایق و شهرداری، تصریح کرد: با کمک آنها توانستیم در این مدت کوتاه، تیم نونهالان را که صد در صد بومی است، برای مسابقات استانی آماده کنیم.

هاشمیان در بخش دیگری از سخنانش به بخش سخت افزاری باشگاه اشاره کرد و ضمن تشکر و قدردانی از مدیران ارشد صنایع مس و مسئولان استانی، یادآور شد: بزودی مجتمع ورزشی شماره ۲ شهدای مس آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: به همت اعضا و رئیس هیئت مدیره، شش واحد اداری و مسکونی برای باشگاه خریداری شده است که به زودی تجهیز می شوند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: سه واحد از این شش واحد به عنوان خوابگاه برای بازیکنانی که از روستاهای اطراف در خدمت تیم هستند، مجهز می شود و سه واحد دیگر اداری هستند.

محدثه صبوری، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در شهربابک

انتهای پیام/ب

پایان تست گیری از تیم نونهالان و ثبت قرار داد بازیکنان + تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.