سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وزنه بردار کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

منصور پورمیرزایی با ثبت رکورد 245 کیلوگرم به نام خود، عنوان دوم رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی نخعی، رییس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمان گفت: در سومین و آخرین روز از رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور، سیامند رحمان، قوی ترین ورزشکار دارای معلولیت جهان و رکورد دار دسته فوق سنگین پارالمپیک نشان طلای دسته 107+ کیلوگرم را بار دیگر بر گردن آویخت.

 وی با اشاره به اینکه در رقابت های این ماده هفت وزنه بردار به روی تخته رفتند، افزود: در پایان رحمان با ثبت رکورد 285 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت، نایب قهرمانی این دسته به دیگر ملی پوش کشور، منصور پورمیرزایی از کرمان با رکورد 245 کیلوگرم رسید و احمد امین زاده نیز با ثبت رکورد 236 کیلوگرم سوم شد.

نخعی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب پرونده بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین با نظارت IPC بسته شد.

رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور از 25 تا 27 تیر جاری با حضور بیش از 100 وزنه بردار از 19 استان کشور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

انتهای پیام/ب

وزنه بردار کرمانی بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.