سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حضور نخبه مهارت کرمانشاه در المپیاد جهانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: کارآموز فنی و حرفه‌ای کرمانشاه در رشته طراحی فضای سبز به المپیاد جهانی مهارت امارات راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ داود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: پوریا ویسی جهان آبادی کارآموز نخبه المپیادی آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ارزیابی نهایی به عنوان عضو تیم ملی المپیاد جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت حضور پیدا می‌کند.


وی  با بیان اینکه چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت در مهرماه 96در شهر ابوظبی کشور امارات برگزار می‌شود گفت: پوریا ویسی جهان آبادی به عنوان نفر برگزیده در رشته طراحی فضای سبز و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات راه یافته است.

ناصری امید کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان را از اهداف برگزاری مسابقات ملی و جهانی مهارت دانست و افزود: ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت ها، ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه ریزی برای رفع آنها، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از اهداف برگزاری مسابقات ملی و جهانی مهارت است.

 

انتهای پیام/ز

راه یابی کار آموز کرمانشاهی به المپیاد جهانی مهارت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.