سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دستگیری متهم فضای مجازی با 30 فقره كلاهبرداری در فهرج

جانشين انتظامی شهرستان فهرج از دستگيری متهم جرائم سايبری با بيش از 30 فقره كلاهبرداری و اخاذی در شبكه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ دوم داريوش تاج آبادی گفت:بعد از طرح چند فقره شكايت با موضوع اخاذی در فضای مجازی ازسوی شهروندان، پيگيری اين شكايات با تشكيل گروه ويژه ای از ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی و ردگيری متهم در فضای مجازی در دستور كار قرار گرفت.
وی اظهار داشت : در بررسی های اوليه مشخص شد كه اين فرد از اهالی شهرستان فهرج بوده و اقدام به طرح دوستی در قالب يك خانم جوان با ارسال عكس به افراد جنس مخالف می كرده و با بهانه های مختلف از اين افراد فريب خورده مبالغ هنگفتی را دريافت كرده است.
جانشين انتظامی فهرج ابراز داشت:با انجام يكسری اقدامات اطلاعاتی و ورود به فضای مجازی، متهم شناسايی و پس از دريافت دستور قضايی در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد.
سرهنگ تاج آبادی تصريح كرد:در بازجويی های مقدماتی از متهم كه جوانی 28 ساله است مشخص شد كه وی در استان های مشهد، اصفهان، شيراز، يزد و كرمان نيز كلاهبرداری های مجازی انجام داده و افراد بيشتری قربانی اين مجرم سايبری بوده اند كه اطلاع رسانی به اين افراد در خصوص طرح شكايت در دستور كار قرار دارد.
وی ادامه داد: اين فرد تاكنون به 30 فقره كلاهبرداری در فضای سايبری اعتراف كرده است.
انتهای پیام/ی

دستگیری متهم فضای مجازی با 30 فقره كلاهبرداری در فهرج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.