سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور دیدنی خلبان ایرانی با F-14 + فیلم

یک خلبان ایرانی با هواپیمای F-14 حرکت بسیار زیبایی انجام داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک خلبان ایرانی در پایگاه هشتم شکاری اصفهان چرخشی عالی Barrel Roll با هواپیمای F-14 انجام داد.

گفتنی است؛ هواپیمای F-14 با نام تخصصی گرومن اف-14 تامکت در صنعت هواپیماهای نظامی شناخته می‌شود که از قابلیت‌های این هواپیمای جنگنده مافوق صوت می‌توان به دوموتور، دو سرنشین و  بال‌های متحرک آن اشاره کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
 

قابلیت‌های هواپیمای F-14 + فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
واقعا با خواندن نظراتی که ملت دادن متوجه شدم چرا اینقدر ایران نسبت به کشورهای دیگه عقب افتاده واسگول تشریف داره!یه مشت نفهم وگاگول که در همه چیزی هم نظر کارشناسی دارن!طرف نظر داده اف ۱۴ رو مهندسی معکوس کنیم وصدتا زر یا مفت دیگه!یعنی اینقدر خر ونفهمه که نمیدونه از دهه ی پنجاه تا حالا یعنی یک نفر توایران نبوده که اینچنین فکری به کله اش برسه واین گوساله متوجه ی این امر شده!واقعا حیف نون گندم که بعضیا حروم میکنند!بخدا جوهر گندم هم این یارو بخوره حیفه چه برسه نون گندم!
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
حرکت خیلی جالبی بود
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
مردیم یه فیلمبرداری اچ دی از پروازها و فعالیتهای نظامی این مملکت ندیدیم
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۷
چرا ما اف-14 رو مهندسی معکوس نکنیم و از ان 100 فروند نسازیم . ما میتوانیماین جنگنده رو با مشارکت افراد انقلابی بسازیم . باید موتور بهبود یافته داشته با شد نسل 4.5 باشد رادار ارایه فازی فعال بسیار قدرتمند داشته باشد و از کیت تسلیحاتی مدرنی بر خوردار باشد.و در کنار 200 فروند سوخو-30 یا 35 و 80 فروند قاهر 313 با موتور توربو فن از اسمان وحریم ولایت دفاع کند تا بتوانیم دست به نفوذ عمقی به خاک دشمن بزنیم. نمی گویم کوثر بد است ولی توانایی های لازم در باره ی برد رزمی وتوان حمل سلاح را ندارد در ضمن میگ 35 جنگندهی بدی نیست ولی به خاطر برد رزمی نمی شود مثل سوخو 30 یا35 از ان استفاده کرد. میتوا نیم از جنگنده های مثل jf-17و یا میگ 35 به عنوان مکمل برای نیرو هوایی استفاده کنیم. ویا در غالب 40 فروند میگ - 31 خریداری کنیم چون میگ - 31 توان داگ فایت خوبی ندارد.ما برای دفاع کردن از ایران ان هم در چنین منطقه ای این استراتژی را در همین تعداد ها به کار بگیریم قابل توجه فرماندهان و مسئولین.
م.
۱۸:۵۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اتفاقا همه منتظر شما بودن که ببینن چه پیشنهادی داری؟آخه برادر من اینایی که گفتی با توجه به شرایط موجود اصلا شدنی نیست؟چون آمریکا مانع فروش جنگنده های روسیه به ایران شده و در داخل هم شرایط ساخت بدنه هواپیما را نداریم و مهندسی معکوس فقط در حد چندین قطعه از هواپیماها میباشد؟بیشتر از این نمیشه توضیح بدم
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۵ تير ۱۳۹۸
داداش خواب دیدی خیر باشه
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
چه خوب
علیرضا حقیقت
۲۳:۵۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
به کشورم و چنین مردمانی افتخار میکنم
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
هرچی هست هواپیماست اصل راندن هواپیماست که ما خداراشکر درایران خلبانان قهرمانی داریم که ابرقدرتها به گرد خلبانان ما هرگز نمیرسند
(خداقوت)
کاوه
۱۵:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
اون جنگنده بود سال ساخت ۵۶ سازنده امریکا
سید محمد مصطفوی
۱۳:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
دمت گرم به مولا.
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
احسنت
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
خیلی باحاله......
امیر
۱۱:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
فوق العاده بود.