سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پاسخگویی به مطالبات ایثارگران نیازمند عزم همگانی است

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: پاسخگویی به مطالبات ایثارگران نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حسن فتحی نیا در نخستین همایش فصلی شورای معاونان ستاد و روسای بنیاد شهید و امورایثارگران استان گفت: با توجه به اینکه جامعه ایثارگران استان بسیار گسترده و مطالبات آنان متنوع و وسیع است در راستای پاسخگویی به آنان نیازمند عزم همگانی دستگاه های اداری استان هستیم.

وی گفت: خراسان رضوی 17هزار شهید، 49هزار جانباز، و بیش از سه هزار آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با بیان این که 306 هزار نفر تحت پوشش خدمات بنیاد استان هستند؛ افزود: در شرایط سخت امروز که محدودیت های مالی و بودجه ای داریم، بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با توجه به گستردگی جامعه ایثارگران با تمام ظرفیت و توانمندی به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور گفت: حوزه ایثارگران بسیار گسترده و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است اما این مجموعه بزرگ با توانمندی مدیران متخصص توانسته خدمات درمانی، فرهنگی و رفاهی را به خوبی پیاده کند.

فتحی نیا گفت: حل کردن مشکلات بیکاری و ایجاد اشتغال در این شرایط سخت هنر است و نیازمند همدلی دستگاه ها در حل معضل این بحران می باشد.

وی افزود: تعامل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی نیازمند ارتباطات بیشتر است که استانداری در تلاش است ارتباطات با محیط پیرامون را توسعه دهد و به دنبال بستر سازی در این زمینه است .

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران در بحث سهولت تردد جانبازان، گفت: یکی از مسائلی که در کار گروه مناسب سازی به ریاست معاون محترم عمرانی استانداری بطور جدی پیگیری می شود بحث مناسب سازی اماکن مراکز اداری و خدماتی ویژه جانبازان و معلولین است.

فتحی نیا به کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه گذاری ایثارگران اشاره کرد و گفت: کارگروه اشتغال و سرمایه هر هفته و یا هفته یک بار با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران در حال برگزاری است که راهبرد ها و اهداف خوبی را برای خدمت به جامعه ایثارگری در پیش دارد.

انتهای پیام// م.م

تعامل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی نیازمند ارتباطات بیشتر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.