سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تبریک به خبرنگاران گرانمایه استان فرهنگ پرور کرمان

رئیس هیأت اسکیت استان کرمان با صدور پیامی، روز خبرنگار را به مدیران مسئول رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری، مجازی و خبرنگاران سختکوش و گرانمایه استان فرهنگ پرور کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن این پیام به شرح ذیل است :

« ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون »

مدیران مسئول رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری، مجازی و خبرنگاران سختکوش و گرانمایه استان فرهنگ پرور کرمان بویژه خبرنگاران عرصه ورزش 

با سلام و احترام

« 17 مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری که فراغش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار»، روزی از جنس حرمت و عشق به قلم. همانگونه که همه گان می دانیم خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران شجاع، آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا می بخشند و به ارزش آن می افزایند.

بی گمان رسانه ها نیز به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسالتی بس مهم و خطیر در توسعه و پیشرفت کشورها بر عهده دارند و در برهه ها و مقاطع مختلف در کنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بنیانه ای از وقایع می پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

اینجانب با گرامی داشت یاد خون نگاران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر عرصه اطلاع رسانی،  بدینوسیله این روز مبارک را خدمت کلیه خبرنگاران و مدیران زحمتکش رسانه ها تبریک عرض می نمایم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می فشارم و امیدوارم همواره در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق، سربلند و سلامت باشید.

امیررضا آشورماهانی

رئیس هیأت اسکیت استان کرمان

انتهای پیام/ب

تبریک به خبرنگاران گرانمایه استان فرهنگ پرور کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.