سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برگزاری اردوی كار آفرينی دانش آموزی در كرمان

رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: اردوی هزار نفری كار آفرينی سازمان دانش آموزی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در كرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ هاشم برآوردی ؛ رییس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: این اردوی کارآفرینی در راستای تحقق اهداف سازمان دانش آموزي در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال با تاكيد بر آموزش مهارت های زندگی و تربيت اجتماعی دانش آموزان برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو به دانش آموزان آموزش های خاصی در زمینه مدیریت منابع مالی، کارآفرینی و شغلی در راستاي عمل به شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتي با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ارائه می شود.

برآوردی تصریح کرد: حضور در اردوی کار آفرینی برای دانش آموزان سراسر استان به صورت داوطلبانه است و نود درصد از هزينه اين دوره از سوي سازمان دانش آموزي کشور پرداخت می شود.

وی گفت: در اين اردوی كار آفرينی آموزش هايی از قبیل پس انداز كردن، سرمايه گذاری، شناخت فرصت، تبديل تهديد به فرصت و روش بهينه مديريت منابع به دانش آموزان آموزش داده می شود.

گفتنی است: اردوی هزار نفری كار آفريني سازمان دانش آموزی در استان کرمان از بیستم تا سی ام مرداد جاری در مجتمع فرهنگی ورزشی و اردو گاه جوادیه کرمان با همکاری دانشگاه دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

 

برگزاری اردوی كار آفرينی دانش آموزی در كرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.