سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

استاندار اصفهان خواهان ارتقای توان حرفه ای خبرنگاران شد

استاندار اصفهان خواهان افزایش توان حرفه ای خبرنگاران با ایجاد اتاق های فکر، برگزاری کارگاه ها و تعامل و هم افزایی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه استان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور دیشب در مراسم اختتامیۀ دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان گفت: استان اصفهان از جایگاه ویژه و برجسته ای به عنوان قطب و منبع خبری و رسانه ای کشور برخوردار است.

وی افزود : وجود مراکز علمی و دانشگاهی و هنرمندان برجسته باعث شده که استان اصفهان به عنوان قطب و منبع خبری جایگاه مهم و ویژه ای در کشور داشته باشد و پویایی خبرنگاران نیز به توسعه همه جانبه استان منجر می شود.

وی با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران و تاثیر آنها بر فعالیت های مدیران و مسئولان گفت:برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان نقش و رسالت مطبوعات و رسانه های استان را بیش از پیش برای همگان روشن خواهد کرد و به توسعه همه جانبه استان کمک خواهد کرد.

زرگرپور افزود: رسانه ها باید توانمندی های استان اصفهان با پشتوانه قوی مذهبی و تاریخی را بیش از پیش به نمایش بگذارند .

استاندار اصفهان افزود: برگزاری جشنواره توسط خانه مطبوعات نقش رسانه ها را برای تقویت جایگاه استان و کمک به توسعه آن تثبیت می کند و توانمندی های استان را با برخورداری از پشتوانه تاریخی و مذهبی به نمایش خواهد گذاشت.

زرگر پور ادامه داد: دهمین جشنواره مطبوعات استان می تواند در ایجاد انگیزۀ رقابت رسانه ای در بین خبرنگاران نقش مهم و ویژه ای ایفا کند و نوآوری های رسانه را به آنان ارائه می کند و بین آنها وحدت کلمه ایجاد کند.

دهمین جشنوارۀ مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف شب گذشته به کار خود پایان داد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.