سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1)؛

ثابت ماندن قیمت بلیت قطار در سال 96

قیمت بلیت قطار در سال 96 افزایش نداشته و نرخ گذاری آن از سوی شورای قیمت گذاری انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرشاد زادخور مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1) گفت: قطارهای بیش از عمر 30 سال به دلیل فرسودگی و برای پیشگیری از حوادث، از ناوگان حمل و نقل ریلی محور تهران- مشهد حذف شده اند.


وی افزود: دو سوم بار ترافیکی محور تهران- مشهد با 2 مسیر ریلی 541 کیلومتری رفت و برگشت معادل هزار و 82 کیلومتر در استان سمنان قرار دارد.


زادخور با اشاره به این که روزانه 30 هزار نفر در محورهای ریلی کشور جابه جا می شوند، اظهارداشت: 10 درصد از این تعداد با سه هزار نفر سهم محور ریلی استان سمنان است.


وی تصریح کرد: 27 هزار نفر با قطاری های مستقل و به صورت ترانزیت مانند ملایر- مشهد و شیراز- مشهد در مسیر ریلی محورتهران- مشهد تردد می کنند که نشان از سهم بالای تردد کشور در این محور است.


مدیر عامل راه آهن شمال شرق(1) گفت: قیمت بلیت قطار در سال 96 افزایش نداشته و نرخ گذاری آن از سوی شورای قیمت گذاری انجام می شود.


27 ایستگاه در محور 541 کیلومتری مسیر ریلی حوزه استحفاظی استان سمنان وجود دارد و بیش از هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و در قالب شرکت های طرف قرارداد مشغول به کار در راه آهن استان سمنان هستند.


انتهای پیام/ م


بیش از 60 درصد قطارهای محور تهران- مشهد جدید است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.