سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس راه مازندران

اعمال محدودیت ترافیکی جاده‌های مازندران در سومین جمعه مردادماه

‌اعمال محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران در سومین جمعه مردادماه از محور هراز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در محور هراز ، تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است.


وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع شد.


رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه تریلر‌ها در محور سوادکوه به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۰ مردادماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۰ مردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


وی گفت: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۱ مردادماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.


سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد تریلی، اتوبوس و میدل باس در محور ساری به کیاسر  نیز  از سال‌ها قبل با توجه به بازدید فنی صورت گرفته و برابر مصوبه شورای ترافیک به دلیل نقص ایمنی در برخی مقاطع و پیچ‌ها ممنوع بوده و کماکان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه این ممنوعیت برای پیشگیری از تصادفات و حفظ ایمنی مسافران اعمال می‌شود، افزود: محدودیت تردد کامیون‌ها نیز در این محور در ایام پایانی هفته و روز‌های تعطیل که با افزایش حجم ترافیک همراه است به صورت مقطعی اعمال خواهد شد.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد تریلی، اتوبوس و میدل باس در محور ساری به کیاسر در صورت صدور مجوز از اداره کل راهداری و پلیس راه استان به صورت کنترل شده امکان پذیر است.

 

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 


انتهای پیام/آ


محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.