سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال؛

تثبیت صدرنشینی مس / گیتی پسند و تاسیسات به صدر نزدیک شدند

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های گیتی پسند و شهرداری ساوه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدار تیم‌های گیتی پسند و شهرداری ساوه وارد هفته هفتم شد.

گیتی پسند ۵ شهرداری ساوه ۳

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف شهرداری ساوه رفت و توانست در نهایت با نتیجه پرگل ۵ برره ۳ حریف خود را شکست دهد و با ۱۶ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی بماند و شهرداری ساوه به رتبه نهم سقوط کند.

ارژن شیراز صفر تاسیسات دریایی ۲

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال مهمان تیم ارژن شیراز بود و شاگردان وحید شمسایی توانستند با دو گل حریف شیرازی خود را شکست دهند و در رتبه سوم جدول قرار بگیرند. در مقابل تیم ارژن شیراز با این باخت با کسب تنها ۴ امتیاز از ۷ دیدار خود در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفت.

مس سونگون ۳ فرش آرا صفر

تیم سرنشین مس سونگون در چهارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال میزبان تیم مشهدی فرش آرا بود و توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد و صدر نشینی خود در جدول رقابت‌های لیگ را تثبیت کند. در مقابل تیم فرش آرا با توجه به شکست امروز با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفت.

حفاری اهواز ۱ پارسیان شهر قدس ۱

تیم فوتسال پارسیان شهر قدس در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال مهمان تیم اهوازی حفاری بود و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند تیم حفاری اهواز با این تساوی 10 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت و در مقابل تیم پارسیان شهرقدس تنها با ۶ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد.

هیئت فوتبال قم ۳ آتلیه تهران قدیم ۵

بازیکنان تیم فوتسال آتلیه طهران قدیم در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز جمعه بیستم مرداد ماه به مصاف تیم هیئت فوتبال قم رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه  پرگل ۵ بر ۳ به سود تیم آتلیه تهران قدیم به پایان رسید. تیم فوتسال هیئت فوتبال قم با این باخت و کسب تنها ۲ امتیاز از ۷ بازی خود به تنهایی در انتهای جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر حضور دارد. در مقابل تیم فوتسال آتلیه تهران قدیم با این برد ۱۴ امتیازی شد و تا رتبه چهارم جدول بالا رفت.

مقاومت البرز به یک مقاومت قرچک ۲

تیم فوتسال مقاومت قرچک در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مهمان مقاومت البرز بود و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود قرچکی ها به پایان رسید.
با این نتیجه تیم مقاومت قرچک با ۱۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و تیم مقاومت البرز رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

گفتنی است روز شنبه ۲۱ مرداد ماه تیم های فوتسال شهروند ساری و آذرخش بندرعباس از ساعت ۱۸ در دیدار پایانی هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند.

 

انتهای پیام/

 

نتایج هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.