سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛

نونهالان تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مجموع تیمی(دختر و پسر) با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره، یک برنز و 106 امتیاز توانست بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه – 2 شهریورماه باحضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز و و دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی تکواندو ایران به پایان رسید.

تیم تایلند با 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز و 93 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز سوم شد.

پسران کشورمان توانستند با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 48 امتیاز و تنها با یک اختلاف امتیاز از تیم قهرمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستند. تیم مکزیک با 3 مدال طلا و 49 امتیاز قهرمان شد و تیم روسیه با یک مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 43 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های مصر و کره‌جنوبی در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، يوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفري به عنوان مربی بدنساز بود. يوسف كرمی نیز مدیر فنی اين تيم می باشد.

در گروه دختران نیز نمایندگان ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و با 58 امتیاز سکوی سوم جهان را به خود اختصاص دادند. تيم تایلند با 3 مدال طلا، 2 نقره و64 امتياز قهرمان شد و تيم ترکیه با 2 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 58 امتياز نایب قهرمان شد. تيم‌هاي روسیه و مکزیک به ترتيب چهارم و پنجم شدند.

هدايت دختران کشورمان برعهده نيلوفر صفريان به عنوان سرمربي و معصومه محمدیان، راضيه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربيان است.

انتهای پیام/

قهرمانی تکواندوکاران ایران در جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
عالی, عالیه, بی نظیره