سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رزم حسینی :

تمرکز ما در استان کرمان بر مسئله اقتصاد مقاومتی است

استاندار کرمان گفت : در استان تمرکز ما در مسئله اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه ۲۲ معین توسعه‌ی اقتصادی مسئولیتی استان را پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علیرضا رزم حسینی استانداری کرمان گفت :در استان سیاست اعتدال را دنبال کردیم و موفق شده از همه فعالان سیاسی در اداره استان و هرمان شویم.

وی افزود : خوشبختانه انتخابات امسال بدون حادثه و حاشیه و در کمال امنیت برگزار شد.

استاندار کرمان گفت : در استان تمرکز ما در مسئله اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه ۲۲ معین توسعه‌ی اقتصادی مسئولیتی استان را پذیرفتند و به بهترین شکل در حال انجام فعالیت‌های خود هستند.

وی افزود : امروز ۱۲۳۵ میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شدند.

رزم حسینی با اعلام اینکه ۲۱ هزار میلیارد تومان ظرفیت بخش خصوصی و ۳۷ هزار میلیارد تومان ظرفیت دولتی است گفت : درچهارسال گذشته بیش از ۷۰ هزار شغل پایدار وجود آوردیم که در سال ۹۵ تعداد ۳۲ هزار شغل پایدار در استان کرمانایجاد شده است .

وی به تنهایی در دست اجرا در استان کرمان اشاره کرد و گفت افزود : طرح نجات برای سکونت مردم حاشیه شهر در حال اجراست همچنین در بافت‌های قدیمی شه اقداماتی خوبی انجام گرفته در حوزه‌ی بهداشت و درمان هم ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط بخش غیردولتی در حال ساخت است.

رزمحسینی گفت :شورای پنجم هم در استان کار خود را آغاز کردند و مسئولیت سنگینی را در استان با توجه به پروژه‌هایی که شروع شده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، برعهده دارند و باید پیگیر باشند .

وی افزود:استان کرمان استانی معدنی است که مسیرهای اصلی ریلی ساخته شده اما مسیرهای فرعی از معدن به ریل اصلی وجود ندارد و موافقت نانه ای بین وزیر و استاندار به امضارسید تا شرکت های صنعتی و معدنی خواهان این موضوع مشارکت کنند، با این امکان ۳۲ میلیون تومان بار می‌توانند از این طریق حمل شوند .
 
 
انتهای پیام/
 

رزم حسینی: درچهارسال گذشته بیش از ۷۰ هزار شغل پایدار وجود آوردیم

 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.