سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بیمه مددجویان در شهرستان قوچان

طرح بیمه مددجویان شهرستان قوچان با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ایوب زارعی معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قوچان گفت: : سازمان‌های مردم نهاد سازمان‌هایی هستند که جز ساختار دولت محسوب نمی‌شوند، اما نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا میکنند و مطمئنا در افراد نیز تاثیر گذار خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که یکی ازاین سازمانهاکمیته امداد امام خمینی است، افزود:این نهاد با هدف پشتیبانی ازمحرومان و مستضعفان و خود کفا کردن آن‌ها به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شده است.

معاون کمیته امداد شهرستان قوچان گفت:کمیته امداد شهرستان قوچان نیز، در نوع خود تاثیرزیادی در جامعه می‌گذارد و فعالیت‌های در خور توجهی از خود نشان داده است.

زارعی افزود:در حدود شش ماه اخیر فعالیت‌های خوبی در کمیته امداد شهرستان قوچان انجام گرفته که از جمله آن می‌توان به کمک ۴۰ میلیون ریالی به مددجویان در بخش جهزیه نوعروسان و در بخش عمرانی می‌توان به کمک ۷۰۰ میلیون ریالی این کمیته به مدد جویان اشاره کرد.

وی در ادامه به محدودیت‌های کمیته اشاره کرد و گفت:: متاسفانه ما در بخش پوشش دهی خدمات به زنان بد سرپرست محدودیت داریم و نمی‌توانیم به آن‌ها خدماتی را ارائه دهیم.

وی خدمات در حوزه درمانی را حدود ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در حوزه فرهنگی نیز ما ۲۵۰ میلیون ریال و در بحث بیمه مددجویان که اجرای طرح بازنشستگی است ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به مددجویان خدمات ارائه می‌دهیم.

زارعی همچنین به تامین غذای کودکان زیر ۶ سال اشاره کرد و گفت:: در این حوزه ۷۴۰ میلیون ریال خدمات ارائه می‌گردد وی همچنین خدمات ارئه شده در بخش طرح اکرام و ایتام را نیز ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد

وی افزود: ما در بخش وام خود کفایی نیز ۴۰ مورد با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برای هر نفر و مجموعا ۶ هزار میلیارد ریال خدمات را برای مددجویان ارائه کرده ایم

معاون کمیته امداد شهرستان قوچان در انتها خدمات متفرقه این سازمان مردم نهاد را ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد وابراز امیدواری کرد که در حوزه خدمات و کمک رسانی به زنان و خانواده‌های بد سرپرست نیز بتوان کمکی در این زمینه به افراد مورد نیاز ارائه دهیم.

انتهای پیام // ح. خ.
 


اجرای طرح اکرام و ایتام با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قوچان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.