سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط تاسیس دفاتر پیشخوان دولت چیست؟/ فراخوان ثبت نام دفاتر پیشخوان صادر شد

به موجب آیین نامه مصوب هیئت وزیران اخذ پروانه ایجاد دفاتر پیشخوان دولت، متقاضیان پس از اعلام فراخوان عمومی و تنها از راه دبیرخانه کارگروه پیشخوان دولت استان خود، اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاهش فاصله مراکز خدمات دولتی، عمومی و غیر دولتی، توزیع یکسان امکانات برای تمامی اقشار جامعه در شهر‌ها و روستا‌های کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که دولت باید برای آن‌ها برنامه‌های شفاف و مشخصی داشته باشد؛ بنابراین ایجاد مراکز و دفاتری برای عملیاتی کردن این خدمات ضروری است.

یکی از این دفاتر، دفتر پیشخوان خدمات دولت است که به منظور حرکت به سوی دولت الکترونیک، جلوگیری از موازی کاری و کاهش فساد اقتصادی و اداری و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور احداث شده است. تمام دستگاه‌های اجرایی دولتی موظفند خدمات الکترونیکی خود را از این راه ارائه کنند.

خدماتی که هم اکنون در این دفاتر ارائه می‌شود؛ از این قرار است: امور سجِلّی و ثبت احوال، صدور و تمدید گذرنامه، خدمات مخابراتی، گواهینامه و تخلفات رانندگی، امور مربوط به اسقاط خودرو، پست‌بانک، امور بیمه‌ای، خدمات گمرکی، پرداخت الکترونیکی قبوض، فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری، شارژ کارت‌های مختلف اعتباری و کارت‌های دانشجویی و غیره.

برای توزیع و دسترسی عادلانه به این خدمات و بنابر افزایش نیاز‌های مردم به انواع خدمات، دولت درصدد است تا بستر قانونی تمام خدمات قابل واگذاری را برای فعال‌تر شدن این دفاتر و تسهیل ارائه خدمات فراهم سازد، در حال حاضر حدود ۱۶ هزار دفتر پیشخوان دولت فعال است که طبق برنامه ریزی‌ها باید به ازای هر 20 هزار نفر، یک دفتر پیشخوان دولت ایجاد شود.

در این راستا برای تکمیل ظرفیت استان ها، فراخوانی از سوی کانون دفاتر خدمات پیشخوان دولت و بخش عمومیِ غیر دولتی اعلام شده است. این فراخوان از تاریخ یک شهریور سال جاری آغاز و تا سی و یکم شهریور ماه ادامه دارد.


میزان ظرفیت هر استان از سوی تشکل صنفی دفاتر پیشخوان دولت به ریاست معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین می‌شود. کارگروه هر استان نیز در چهارچوب سهمیه تعیین شده، اقدام به توضیع ظرفیت ایجاد دفاتر در سطح استان می‌‌کنند. پس هنگام ثبت نام به ظرفیت داشتن یا نداشتن استان خود و مطابقت شهر مورد تقاضا با محل سکونت خودتان توجه داشته باشید.

به موجب آیین نامه مصوب هیئت وزیران اخذ پروانه ایجاد دفاتر پیشخوان دولت، پس از اعلام فراخوان عمومی و تنها از راه دبیرخانه کارگروه پیشخوان دولت استان خود، اقدام کنید.

شرایط متقاضیان و اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه:

شرایط عمومی افراد حقیقی

تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی
عدم سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر
دارا بودن گواهی انجام خدمت وظیفه یا معافیت برای آقایان
عدم اشتغال در تشکیلات دولت
حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا حداقل ۱۰ سال سابقه کارشناسی کاربردی در دستگاه‌های دولتی (بر اساس حکم کارگزینی)
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد
توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اشخاص حقوقی

شخص حقوقی باید غیر دولتی و محل ثبت آن در ایران باشد.
صدور بیش از یک پروانه برای هر متقاضی در سطح کشور صرفا با موافقت وزارت امکان پذیر است.
متقاضیانی که پروانه آن‌ها بنا به دلایلی به جزء تخلف لغو شده باشد، می‌توانند پس از گذشت ۵ سال، نسبت به ارائه درخواست پروانه اقدام کنند.

شرایط ایثارگری

اولویت‌های ایثارگری در زمان صدور پروانه به ترتیب عبارتند از:

خانواده شهدا و جانبازان ۷۰% و بالاتر و جانبازان ۲۵% تا ۷۰% و سایر ایثارگران.

شرایط و امکانات دفاتر پیشخوان خدمات

۱) دفتر، باید در مناطق شهری حداقل فضایی برابر با ۵۰ متر مربع و در مناطق روستایی ۲۰ متر مربع برای ارائه خدمات را داشته باشد و ترجیحا در طبقه همکف یا اول بوده و دارای کاربری مجاز باشد.

۲) در طراحی نمای بیرونی و چیدمان تجهیزات اداری و فنی دفتر، موارد ذیل باید رعایت شود:

- تهیه و نصب تابلو با رنگ، آرم و نوشته معین مطابق نمونه‌ای که توسط کمیته راهبری دفاتر پیشخوان ارائه می‌شود.
- فضای کافی به متقاضیان اختصاص یابد.
- امکانات لازم جهت ارائه خدمات به جانبازان، معلولان و سالمندان فراهم شود.
- تأمین تأسیسات بهداشتی (آبدارخانه و سرویس بهداشتی) برای کارکنان دفتر (این تکلیف در مجتمع‌های تجاری و اداری که دارای سرویس بهداشتی متمرکز هستند، مصداق ندارد)
- در بالای باجه‌ها محل‌هایی برای نصب علائم دیداری و نوشتاری جهت اطلاع مشتریان پیش‌بینی شود.
- تابلوی تعرفه خدمات برای رؤیت متقاضی به نحوی نصب شود که در زمان توقف در جلوی باجه هم به راحتی قابل خواندن باشد.

۳) دفتر باید مجهز به تجهیزات فنی و اداری مورد نیاز شامل موارد ذیل باشد:

میز
صندلی و نیمکت مراجعان
امکانات ایمنی نظیر کپسول اطفای حریق و سیستم هشدار دهنده (دزدگیر)
داشتن تجهیزات رایانه‌ای متناسب با خدمات قابل ارائه
یک دستگاه نمابر
خطوط ارتباطی و دیتای متناسب با حجم خدمات قابل ارائه
وسایل حرارتی/ برودتی مناسب
دستگاه pos

نحوه محاسبه امتیاز

امتیاز مکتسبه در حوزه حقوقی و مدیریتی بر اساس شرایط اعلامی محاسبه می‌‌شود. افرادی که دارای 20 سال سابقه قضایی باشند، حداکثر امتیاز را کسب می‌کنند.

از افراد (دارای سهمیه و غیر سهمیه) که بر اساس جدول فوق پس از مطابقت مدارک ارائه شده با اظهارات مندرج در فرم ثبت نام، حداقل امتیاز 80 را کسب کنند، برای مصاحبه برای اخذ مجوز ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دعوت می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۸
در انتظار بررسی: ۰
مرجان بختیار
۱۰:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
اینجانب فرزند شهید وهمسر جانباز با مدرک تحصیلی لیسانس علوم اجتماعی ک بیش از ۲۰ سال از فارغ التحصیلیم می گذره آیا می توانم برای باز کردن دفتر خدماتی اقدام کنم و چه کمکی و امتیازاتی بهم تعلق می گیرد
mousavi
۱۲:۲۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام بنده میخوام امتیز دفتر رو با تجهیزات بخرم از یکی
اول اینکه آیا اگر مجوز بنام من انتقال داده بشه همش باطل میشه و باید از اول اقدام به دریافت مجوزها بکنم/؟؟؟؟؟
و اینکه اخیرا شنیدم میگن باید 500 میلیون تومن هم صاحب امتیاز دفتر باید سپرده بذاره تو بانک
ممنون میشم راهنمایی کنید
علی رضا مهدیه
۰۲:۲۰ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
باسلام اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی درشهریور1400هستم
شرایط تاسیس دفتر پیشخوان دولت رابا26ماه خدمت داوطلبانه8سال دفاع مقدس دارم.
تشکر
Ahmad
۲۱:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
کاش حداقل جواب دو نفرو میدادین ادم بدونه یکی داره میخونه
من از مردم عادی که دارن این پیامو میخونن میپرسم
بنده لیسانس مکانیکم میخوام تو روستا دفتر بزنم هیچ سهمیه ای هم ندارم
این پروسه چقدر طول میکشه؟
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
برای من 8ماه طول کشیده هنوزم کامل نشده
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
با سلام فراخوان جدید برا کسب مجوز دفتر پیشخوان چه تاریخی می‌باشد ‌اینکه من با مدرک تحصیل کارشناسی حسابداری میتونم شرکت کنم؟؟
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
با سلام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت راهنمایی لازم دارم
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام ببخشید کسانی که معافیت تحصیلی دارند شرایطش چجوریه؟
م
۲۲:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام در خواست ایجاد دفتر پیشخوان دارم در مازندران آمل لطفاً پیگیری فرمایید
شادلین
۱۰:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
اولین قدم برای تاسیس دفتر پیشخوان چیست
یعقوبی
۰۹:۰۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
با سلام لطفا دوستانی که ثبت نام کردند برای اخذ مجوز دفتر پیشخوان بگید اولین قدم برای گرفتن مجوز چیه.با تشکر
طاهربتکده
۲۲:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
اینجانب دارای مدرک کارشناسی حقوق متناقضی پروانه دفترپیشخوان دولت شهری مباشم
مجتبی
۲۲:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
با سلام جهت مجوز دفتر پیشخوان دولت باید از کجا اقدام کنم .با سپاس
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام میشه لطفا افرادباتجربه راهنماییم کنن که سرمایه ی اولیه برای دفترپیشخوان چقدربایدباشه؟
قلیزاده
۱۶:۴۳ ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام بنده متقاضی مجوز دفتر پیشخوان دولت هستم لطفا بنده رو راهنمایی کنید
بهروز
۰۰:۲۴ ۲۱ دی ۱۳۹۹
متقاضی دفترپیش خوان هستم برای گرفتن مجوزبایدچکارکنم لطفاراهنمایی کنید
عبدالقادر دهواری
۱۳:۴۷ ۱۴ دی ۱۳۹۹
شرایط سخت تری نبود که مد نظر گرفته شود مثلا کسی سرمایه داره سواد داره مدرک نداره به او تعلق نمی گیره ولی کسی سواد داره سرمایه نداره به او تعلق میگیره حال آقا سواد دار بدون سرمایه چطور میتونه دفتر باز کنه
مهسا
۱۱:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام میخام تو بخش نسبتا متوسطی دفتر پیشخوان احداث کنم اولین قدمش چیه ؟و باید چ کارکنم میشه راهنمایی کنید منو
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام راهنمای کنید در مور د دفتر پیشخان قدم اول چطوری شروع کنم
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام راهنمای کنید در مور د دفتر پیشخان قدم اول چطوری شروع کنم
اصغر
۰۰:۱۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام میخواستم مجوزدفتر پیشخوان دولتی توروستا بگیرم باید به چه ارگانی مراجعه نمایم لطفا راهنمایی کنید
نوراله رضایی
۱۹:۵۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
با سلام چرا هرچی سرچ میکنم فقط ثبت نام برای استان گیلان میاد و استان مازندران باز نمیشه چون دفتر مقرارات رادیویی استان به من گفتند تو سایت ثبت نام کنم لطفا کمک کنید ممنون میشم
علی _س
۱۴:۳۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام بازنشسته هستم میخوام دفتر پیشخوان باز کنم ترجیحا محدود شمال شرق تهران و یا حومه تهرانپارس هم اشتغالزایی و تکریم ارباب رجوع جانباز هستم لطفا راهنمایی بفرمایید
زهرا
۰۹:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام برای تاسیس واخذمجوز دفترخدمات پستی چه اقداماتی باید انجام داد؟
سیده الهام هاشمی پور
۰۷:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام بنده متقاضی مجوز دفتر پیشخوان دولت هستم لطفا بنده رو راهنمایی کنید
مصطفی
۱۴:۴۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
سلام میخواستم مجوز دفتر پیشخوان دولت تو روستا بگیرم باید به چه ارگانی مراجعه نمایم لطفا راهنمایی کنید
نواز
۱۱:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان باید اول از کجا اقدام کرد
نواز
۱۱:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان باید اول از کجا اقدام کرد
نواز
۱۱:۳۳ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان باید اول از کجا اقدام کرد
سمیه فولادی
۲۰:۴۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
سلام .
برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت باید به کدام ارگان مراجعه کنم ؟
علیرضا گرائی
۲۱:۴۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام من میخوام دفتر پیشخوان بزنم چه کاری باید انجام بدم .به کدوم ارگان بایدمراجعه کنم؟
مسعود بزرگمنش
۲۳:۱۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام نحوه ی خرید وفروش امتیاز دفاتر پیشخوان چگونه است و مراحل نقل و انتقال آنها چگونه واز چه طریقی ممکن است.نخوه ی قیمت گذاری امتیاز این دفاتر چگونه است باتشکرازراهنماییتون
علی سرفراز
۱۰:۳۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۹
سلام اینجانب علی سرفراز تقاضاي دفتر پیشخوان دارم پدرم رییس محیط زیست قم بودن ممنون میشم راهنمایی کنید
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
من میخوام توی گرگان دفتر پیشخوان بزنم از کجا باید شروع کنم و تقریبا چقد هزینه داره؟ وبه کدوم ارگان باید مراجعه کنم برای مجوز
وحیده مقدم قشلاقی
۲۲:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام
تا جاییکه من و همکارانم پیگیر چندین مجوز پیشخوان دولت در استان‌های مختلف هستیم
اینکه اول یک شرکت با مسولیت محدود با موضوع فعالیت پیشخوان دولت ثبت میکنیم بعد از طریق شخصیت حقوقی ثبت شده اقدام به اخذ مجوز از سازمانهای مختلف انجام میشود و هزینه های صدور مجوز بستگی به جمعیت شهر متغیر هست.
و روستاها شرایط یکسانی دارند
سیدجوادکتابی
۰۷:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام من بازنشته بانک می باشم
محمدحسین
۱۲:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام بنده تقاضای مجوز دفتر پیش خوان در یکی از روستا های شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی دارم
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام
من دارای مدرک دیپلم و چند سال سابقه کار دارم و میخوام پروانه تاسیس پیشخوان بگیرم کجا باید مراجعه کنم در ضمن تحت پوشش بهزیستی هم هستم
سیدعلی نورانی
۲۱:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام
برای تاسیس دفتر پیشخوان باید از کجا شروع بکار کنیم برای ثبت نام اخذ مجوز به کدوم سایت یا اداره مراجعه کنیم .. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
فتح اله خلیلی جانباز جنگ تحمیلی
۱۰:۱۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
تقااضای مجوذ پروانه دفتر پیشخوان درشهرستان بهبهان استان خوزستان را دارم
مسعود کیا لاشکی
۱۳:۴۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و وقت بخیر ما دنبال گرفتن مجوز هستیم اما خیلی زمان برده و کاراش هم انجام دادیم ولی هنوز مجوز رو ندادن جواب حراست باید بیاد که 2 ماه نیومده
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
چجوری میشه جواب پیام داد اینجا؟
سیاوش
۱۵:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
من فرزند شهید هستم و مدرک تحصیلیم دپیلم ایا من میتونم دفتر پیشخوان دایر کنم
پروین یاراحمدی
۲۱:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید، من ثبت نام کردم ولی نام کاربری و رمز عبورمو فراموش کردم حتی ایمیلمو حالا نميدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید
وحید
۲۳:۴۷ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام@ برای تاسیس دفتر پیشخوان باید از کجا شروع بکار کنیم
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام دوستانی که دفتر پیشخوان دارن بگن از کجا باید شروع کنیم واسه مجوز
احمد قيم
۰۱:۰۳ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ميخوام دفتر بيشخوان در روستامون بزارم براي صدور مجوز لطفا راهنمايي كنيد
مهرسا
۱۷:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام دوستان برای تاسیس دفتر پیشخوان باید شرکت تاسیس کنیم حتما یا فردی هم میشه؟ لطفا راهنماییم‌کنید؟
مینا
۱۲:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام در شهر ابتدا بایستی شرکت ثبت کنین سپس اقدام به مجوز کنی.ولی در روستاها بصورت حقیقی هم میتونین اقدام ب تاسیس دفاتر پیشخوان کنین و نیازی به تاسیس شرکت ندارین .
سهیلا نجفی
۲۲:۱۱ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من مجوز دفتر پیشخوان دارم میخام بفروشم در حال حاضر دفترم ورداروده تهرانم میتونید دفتر بزنید.
اسما راحتی
۰۰:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
قیمت چند؟ میتونم پردیس دفتر بزنم
قاسم
۱۴:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۹
سلام میخواستم ببینم میشه به شهر دیگه هم منتقل کرد و قیمت چند
زهرا حسینی
۰۰:۵۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
من خریدارم
مریم بابایی توسکی
۱۵:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
من میخرم قیمت چند؟؟
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
لطفا برای دفتر پیشخوان دولتی شهری فضای ۵۰ متر رو کاهش بدین چون واقعا من خیلی تمایل دارم دفتر پیشخوان رو تاسیس کنم اما در شهر هزینه مکان تجاری ۵۰ متر واقعا زیاد و گرون هست لطفا تجدید نظر کنین
علی
۱۰:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام من می‌خوام در روستامون که شش هزار نفر جمعیت داره دفتر پیشخوان بزارم ولی نمی‌دونم از کجا مجوز بگیرم اگه ممکنه راهنمایی کنید
مهناز
۲۲:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
باسلام من میخوام مجوز دفتر پیشخوان بگیرم کمکم میکنید
محرم طاهرخانی
۱۳:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
با سلام بازنشسته دانشگاه آزاد هستم با30سال سابقه خدمت قصد دارم در منطقه شهرک اک در استان قزوین دفترپیشخوان دایرکنم این محل(منطقه) نیازمبرم به یک دفتر پیشخوان را دارد ممنون ازشما
امیر
۱۹:۰۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام من قصد دارم دفترپیشخوان تاسیس کنم و شرایط اعلامی را دارا می باشم
سئوالم اینه که شهر مشهد ظرفیت دفتر جدید داره؟
مکان دفتر رو شما تعیین می کنید یا نه ِ
ممنون میشم.پاسخم رو بدهید
خسروآقاجانی
۱۵:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام میخوام برای خودمون دفترپیشخوان بازکنیم میتونیم کمک کنین
بابک رحیمی
۱۹:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .می خواستم بدانم من کلیه مدارک موجود را دارم .باید از کجا شروع کنم برای مجوز پیش خوان
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام برای تاسیس دفتر پیشخوان در قم باید به کدوم ارگان مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید
حسن یوسفی
۱۱:۴۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درمنطقه افسریه تهران برای دریافت مجوز باید به کجا مراجعه کنیم؟
Jalal
۰۵:۱۳ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام.
بنده پدرم نظامی بودن تو جنگ هم تشریف داشتن جانباز هم هستن ایثارگر هم هستن ۲ برادریم ۳۰ و ۳۲ ساله هیچ شغل دولتی هم نداریم هیچ سهمی هم نداریم.از جیب خودمون رفتیم دانشگاه آزاد اونم نصفه ول کردیم چون توانایی پرداخت شهریه نداشتیم.من موندم این همه در مورد سهمیه که حرف میزنین پس کو ؟به خدا قسم هیچی به ما تعلق نگرفته.تو ادارات هم یه فرزند شهید باشه ۱۰ نفر دیگه با پارتی بازی و.... استخدام شدن.اینقدر در مورد سهمیه میگین همه فکر میکنن ما حقشون رو ازشون گرفتیم به خدا ما هم مثل شما در به در دنبال کاریم.این همه این در و اون در میکنیم کسی جوابمونم نمیده.اینا همش حرفه که میگن سهمیه بنیاد.
ماشاءالله دنبال هر شغلی هم که هستین شرایط رو جوری تعیین کردن که به ما تعلق نمی گیره.
این شغل چقدر سرمایه میخواد از کجا پیگیر بشیم ؟لطفا اطلاع دارین به ما هم بگین
امیر یاسی
۱۰:۰۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام امکان تاسیس دفتر در تهران وجود دارد و مجوز داده می شود
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چجوری مجوز بگیرم یکی واقعا کمک کنه
فرامرز
۱۲:۳۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.و وقت بخیر برای تاسیس دفاتر پیشخوان دولت در شیراز باید مراجعه کرد ? اعلام نیاز دفاتر پیشخوان چه تاریخی اعلام میشود و باید به چه ارگانی مراجعه کنیم !!! لطفا راهنمایی کنيد
مهدی
۱۳:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید برای دریافت مجوز پیشخوان دولت به کجا باید مراجعه کنم؟؟؟
محمدقهار
۲۳:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
متقاضی دفتر پیشخوان خدمات دولت
محمدقهار
۲۳:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
متقاضی دفتر پیشخوان خدمات دولت
مهدوان
۲۲:۳۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
الان دریکی از روستاهای تبریز میشه دفتر پیشخوان تاسیس کرد؟؟
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
باسلام ملک اداری برای تاسیس دفتر پیشخوان . بانک .یا موسسه اعتباری مجهز و اماده دارم . برای اقدام به دفتر پیشخوان بتید کجا برم وچه اقداماتی باید انجام بدم ؟
راهنماییی کنید ممنون میشم
سعید میهن راد
۲۳:۱۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام برا تاسیس دفتر پیخوان دولت از چه ارگانی باید پیگیری کنم
تراب پیری
۲۰:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
میخوا
م مجوز پست بانک بگیرم چکار کنم مدرک چی میخواد
محمد نيكنام
۱۰:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام از كجا ميشه واسه تاسيس دفتر پيشخوان تبريز اقدام كرد؟
نوابی
۰۰:۵۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
با عرض سلام‌
برای گرفتن مجوز باید به کجا مراجعه کنم؟
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۸ دی ۱۳۹۸
در مورد یکی از نظرات،
خوب و بد هم ممکن است بین این خانواده ها باشد .
به همه چیز که نباید بدبین شد و نسبت به خوبها باید احترام نهاد.
نه کلا اگر خدای متعال بخواهد و تایید فرماید حق نیست که این فرزندان سهمیه داشته باشند .
خوبان ان شاءا... سلامت باشند .
زمان خلافت حضرت علی علیه السلام فرمانده با سرباز یکجور حقوق میگرفت.
اکثرا پارتی بازی ممکن باشد و نه همه .
سهمیه که جای خود اصلا نداشته اند !!
اگر خدای متعال بخواهد و تایید فرماید اینطورست .
امید
۱۰:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
چه تاریخی و کی و توسط چه منبعی فراخوان داده میشود برای پیشخوان دولت؟؟؟؟؟
sahar
۱۳:۵۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سلام تصمیم ددارم پست بانک بزنم .کجا باید برم؟واسه یکی از شهرستانای استان گیلان
حیدری
۰۳:۱۴ ۰۶ دی ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید
ببخشید من فرزند شهید هستم با مدرک کارشناسی و قصد تاسیس پیشخوان دولت در کرج رادارم ولی نمیدونم برای شروع کار باید تنظیم مقررات تهران برم یا کرج هم این اداره رو داره در کل از مراحل کار اطلاعی ندارم اگر امکان داره راهنمایی بفرمائید
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
میخواستم بدونم به کسانی که در حال تحصیل هستند مجوز داده میشه؟؟
مجتبی
۲۱:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
باسلام براثبت نام اخذ مجوز به کدوم سایت یا اداره مراجعه کنیم .. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.
بشردوست
۱۹:۵۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
الان میشه ثبت نام کرد؟
امتیاز میدن؟
تهران
ابراهیم صادقی
۱۱:۱۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
با سلام برای اخذ مجوز به کجا مرا جعه کنم
مجتبی قرقانی
۱۶:۴۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
سلام من فرزن جانباز 20درصدهستم می تونم مجوز دفتر پیشخوان بگیرم
سجاد
۱۷:۱۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
من ازانس پستی دارم و لبسانس هم دارم باید چی کنم تا خدمات ارتباطی شود پول هم بایستی پرداخت کنم .
مینو
۲۳:۲۰ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
من در اهواز زندگی میکنم لیسانس مدیریت بازرگانی دارم چگونه می‌شود دفتر پیشخوان دولت بزنم؟
نیما
۲۰:۳۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
آیا بامدرک سیکل اماسواددرحدفوق لیسانس امکان گرفتن مجوز هست یاحتمآ مدرک لازمه
احمد اکبرزاده
۱۳:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
سلام برای تاسیس دفتر پیشخوان کجا بایدمراجعه کرد
مجید
۰۳:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
من در درجه اول مخلص همه ایثارگران و جانبازان و خانواده های محترمشون هستم. ولی متاسفانه یکجورایی قوانین داره شورش رو در میاره و جوان ها رو داره به همه چی بد بین میکنه. تو دانشگاه سهمیه ایثارگری تو سربازی سهمیه معافیت های شش ماه به بالا یا دایم. تا اینجاش همه چاکرتونیم بخدا حقتونه به والله. ولی دیگه تو استخدام و... بازم سهمیه. کلا بمیریم ما که سهمیه ایثارگری نداریم. من ازمون دستگاههای اجرایی قبول شدم با رتبه بالا مجاز شدم تو مرحله اعمال سهمیه ها ردم کردن.بخدا حق الناسه کوتاه بیاین
سحر
۰۴:۵۶ ۰۹ دی ۱۳۹۸
عزیزم من فرزند جانبازم. نه با سهمیه رفتم دانشگاه نه چیزی. هم خودم و هم برادرم بیکار هستیم و 500 جا برای کار رفتیم. 4 ساله دنبال کارم و تو مدارس غیرانتفاعی برای ساعتی 15 تومن تدریس کردم.همه رو با ی چوب نزن. همون بنیاد که شما میگید هم رانت بازیه، امتیازاتش برای همه ی جانبازا و شهدا نیست.
مریم
۰۹:۵۲ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام چه شرکتی باید ثبت کنیم؟ نوع شرکت فرق میکند؟
فاطمه سادات
۲۳:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
سلام برای افراد خانواده شهدا ولی نداشتن مدرک کارشناسی میشه دفتر در شهرستان ثبت رسوند؟
يوسفي
۱۸:۵۴ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام بازنشسته ها هم مي توانند دفتر پيشخوان دولت بزنن البته سن اينجانب ٤٧ با سابقه ١٢سال مديريت مالي در ارگان دولت ؟
فاطمه
۱۳:۰۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
سلام.پدر من ازاده و جانباز هستن اما مدرک دانشگاهی ندارن.من هم یک ترم تا پایان دوره کارشناسیم باقی مونده ایا میتونن اقدام کنن یا تعلق نمیگیره؟
نوید
۲۲:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام. من ساکن سنندج هستم چن مدته میخوام مجوز بگیرم اما نمیدونم به کجا مراجعه کنم اگه میسه راهنمایی کنید.ممنون
Pegah
۲۲:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام
شرط ایثارگری اجباری یا نه ، یعنی کسی که این گزینه را نداشته باشد نمیتواندمجوز تاسیس دفتر پیشخوان بگیره
رحمت اله کشاورز
۱۶:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام
لطفا بفرمایید برای استان قزوین جهت تاسیس دفاترپیشخوان دولت درچه تاریخی فراخوان می کنید
تاریخ 97/11/28
فرشاد
۱۲:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام من از سال 89 دنبال دفتر پیشخوانم هر بار رفتم سراغش بهم گقتن نمیدیم اما مثل قارچ همه جا می زنندهمه اش پارتی بازی هست کشور ما قانون وجود نداره
علی
۱۴:۴۹ ۱۶ دی ۱۳۹۷
سلام وخسته نباشید زمان فرا خوان کی هست
رحیم اینجاری زاده
۱۴:۱۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
سلام من تقاضای ایجاد دفترict روستایی و پست بانک در روستا را دادم و تمام مراحل اداری و نامه نگاری ها را انجام دادم ولی حالا بانک مرکزی مجوز ایجاد دفتر پست بانک در روستا هایی که قبلا دفتر نداشته اند را نمی دهد لطفا پیگیری کنید و لازم به ذکر است روستای ما بالای 200 خانوار دارد.
احسان
۱۴:۲۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
سلام برای تاسیس دفتر پیشخوان دولت به کدام اورگان دولتی باید مراجعه کنم فراخوان بعدی حدودا چه ماهی
Dgjko
۱۳:۵۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۷
شما ارگان رو مینویسی اورگان حالا میخوای دفتر هم داشته باشی و مدیر بشی و کارمن داشته باشی، امان از مدیر و صاحب منصب بیسواد
علی استارمی
۲۱:۵۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
سلام من ساکن گرگان هستم جوان بی کار دارای مدارک بالا 27 سال سن تقاضای مجوز دفتر پیشخوان را در شهر گرگان را دارم لطفا موضوع را بررسی کنید ؟ممنونم اگه پاسخ بدید.
مهران
۱۷:۱۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
سلام بنده دانشجو رشته فقه و حقوق هستم میشه لطف کنید بفرمایید چگونه باید گفت پیش خوان بزنم؟؟؟؟؟!؟؟؟ هیچی در موردش نمی دونن.
احسان
۲۲:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
بسمه تعالی .
با سلام بنده جانباز 40%و ازاده و پاسدار هستم تصمیم به احداث دفتر پیشخوان را داشتم میخواستم بدونم بنده هم باز نیاز به مدرک کارشناسی دارم یا خیر
حسین
۰۹:۳۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
سلام دوستان عزیز
خواهشا اونی که مراحل تاسیس دفتر پیشخوان رو رفته به ما هم اطلاتی رو بده که از کجا باید شروع کرد به خصوص در شهرستانها و مناطق روستائی؟
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز اول باید بری اداره تنظیم مقررات و ارتباطلات رادیویی و از اونجا اقدام کنی احتمالا اداره تنظیم مقررات شمارو به ict ارجاع میده و بعد باید یک درخواست تنظیم کنی تا بره برا بررسی تو کارگروه امیدوارم موفق باشید همه جوونای عزیز انشالله
مینا
۲۱:۴۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام
من می خوام دفتر پیشخوان بزنم. تاریه فراخوان کی هست؟؟ایا واسه شهر پرند میشه؟؟
مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارم.
بهرام-بهرامی
۱۳:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
من می خوام دفتر پیشخوان بزنم. تاریه فراخوان کی هست؟؟ایا واسه شهر تهران؟؟
مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی دارم.