فلاح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراخوانی برای تاسیس دفاتر پبشخوان جدید نداریم/ منتظر دستور وزیر ارتباطات برای فراخوان جدید هستیم

دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت گفت:نظر به ابلاغ وزیر محترم ارتباطات تا تعیین تکلیف ضوابط جدید دفاتر پیشخوان دولت هرگونه فراخوان در این خصوص متوقف شده است.

فراخوانی برای تاسیس دفاتر پبشخوان جدید نداریم/ منتظر دستور وزیر ارتباطات برای فراخوان جدید هستیمعلی فلاح دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت در گفتگو با خبرنگار حوزه ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:  نظر به ابلاغ وزیر محترم ارتباطات تا تعیین تکلیف ضوابط جدید دفاتر پیشخوان دولت هرگونه فراخوان در این خصوص متوقف شده است.

وی ادامه داد:با توجه به شرایط دفاتر فعال در این زمینه و به منظور تثبیت جایگاه اشتغال ایجاد شده، باید سطح کیفی دفاتر ارتقا یابد.

دبیرکل کانون انجمنهای صنفی دفاتر پیشخوان دولت افزود:مشکلاتی مانند کارمزد خدمات و تناسب آن با قیمت تمام شده خدمت ، افزایش سبد خدماتی در دفاتر و بازنگری در نقشه راه دفاتر مبتنی بر تکنولوژیهای جدید مواردی است که قبل از هرگونه توسعه کمی باید به آن توجه شود.

عضو‌کمیسیون تخصصی دولت الکترونیک با بیان اینکه ارائه مجوز،  یک بیکار به یک بیکار بدهکار تبدیل می کند که این شیوه صحیح نیست، ادامه داد:  باید با ارتقاء کیفی دفاتر و اقتصادی سازی آنها زمینه افزایش اشتغال پایدار را در همین دفاتر موجود فراهم کنیم، و اگر در طرح آمایش ملی در کشور نیاز احساس شد این افزایش کمی صورت پذیرد.

وی گفت: تلاش و پیگیری در این خصوص در وزارتخانه ها و سازمانهای مربوطه در حال انجام است و اختلاف نظرهایی در خصوص شیوه های اجرایی وجود دارد ، اما قطعا همه ارکان حاکمیت به دنبال تسهیل و بهبود شرایط هستند.

فلاح با بیان اینکه در انتظار نشست با وزیر ارتباطات هستیم، گفت: بدون شک ارائه برنامه های ما با توجه به برنامه های ارائه شده از سوی ایشان ظرفیت های بسیاری را برای تحقق آن ها ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

شرایط تاسیس دفاتر پیشخوان دولت چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار