سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها امری ضروری است

استاندار قزوین گفت: امیدواریم سازمان اداری و استخدامی متناسب با نیاز، درباره احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها تصمیم‌گیری کند.

فریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت احیاء معاونت اقتصادی برای استانداران، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی امسال و در سال‌های گذشته مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، استانداری‌ها به عنوان دستگاه حاکمیتی وظیفه هماهنگی، سیاست‌گذاری و پیگیری امور اقتصادی را در استان‌ها دارند، لذا حجم عظیمی از مسئولیت، پیش روی استان‌ها قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرعت بخشی و ساماندهی بخش اقتصادی، وزارت کشور پیگیر احیاء معاونت اقتصادی استانداری‌ها به صورت مستقل شد تا بتواند با تمام توان و تمرکز بخش اقتصادی استان‌ها را فعال و در چارچوب یکپارچه کشور و دولت هدایت کند.

ضرورت تقویت تولید و اشتغال در استانداری‌ها

همتی با تاکید بر اینکه تفکیک معاونت اقتصادی از حوزه توسعه مدیریت منابع انسانی امری ضروری است، ادامه داد: باید ایجاد تولید و اشتغال را در استانداری تقویت کنیم بنابراین از سوی وزارت کشور گفت‌وگوهایی با سازمان اداری و استخدامی انجام شد و امیدواریم حوزه معاونت اقتصادی که بعد از حوزه امنیتی در اولویت استان‌ها قرار دارد با نگاه دقیق این سازمان، احیاء شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان اداری و استخدامی بحث‌هایی برای کوچک سازی ساختار اداری دارد اما باید بدانیم ضمن حمایت از سیاست کوچک سازی و چابک سازی دستگاه اداری در برخی موارد، ضرورت‌هایی وجود دارد که باید از بخش غیر اولویت‌دار به بخش اولویت ‌دار توجه شود.

وی گفت: بخش اقتصادی استانداری‌ها جزء اولویت‌های دولت است و امیدواریم سازمان اداری و استخدامی با انعطاف و متناسب با نیاز استان‌ها تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شیر
۱۴:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
چه خوب