سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرماندار جدید شهرستان بستان آباد

سید علی حسینی موسوی فرماندار جدید شهرستان بستان آباد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری و خانواده معظم شهداء و ایثارگران حضور داشت سید علی حسینی موسوی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بستان آباد معرفی شد.

در این جلسه دکتر شبستری بااشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان بستان آباد و نقش آن درتوسعه استان تصریح کرد: شهرستان بستان آباد بعنوان یکی ازقطب های صنعتی و قطب داروسازی استان، هسته اصلی وکلیدی توسعه استان است.

وی همچنین ضرورت توجه جدی به روستاها رایادآورشد وافزود: در دولت دوازدهم نیز همچون 4 سال گذشته توانمندسازی روستاها و تمرکز برحل مشکلات مناطق محروم از اولویتهای اصلی مسئولان خواهدبود.

وحدتی نماینده بستان آباد درمجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به برخی از مشکلات موجود درشهرستان از توقف عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی در بستان آباد انتقاد کرد وگفت: شهرستان بستان آباد با بیش از 4 هزارواحد صنعتی بزرگ و کوچک امکان تبدیل شدن به قطب صنعت واقتصاد منطقه را دارد که ایجاد منطقه ویژه اقتصادی درشهرستان این امر راتسهیل خواهدکرد.

وحدتی در ادامه آبگیری سد کلقان را فرصتی مغتنم برای تحول در کشاورزی منطقه و حل مشکل آب شرب وصنعت شهرستان برشمرد وگفت: برای تکمیل پایاب وخط انتقال آب سد کلقان به صنعت و شرب شهرستان بیش از 150 میلیارد تومان اعتبار نیازاست که درصورت عدم تامین این اعتبارات عملا این سد بزرگ کارایی لازم را برای منطقه ومردم نخواهد داشت.

حسینی موسوی فرماندار جدید بستان آباد هم توسعه سیاسی در کنار توسعه اقتصادی،توجه به رونق گردشگری وصنعت توریستی شهرستان و حل مشکلات حوزه آب و کشاورزی را از اولویت های اصلی خود برای مدیریت شهرستان بستان آباد برشمرد.

درپایان سیدعلی حسینی موسوی بعنوان فرماندارجدید بستان آباد معرفی و از زحمات 15 ماهه بدرشکوهی فرماندار سابق شهرستان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ش

سید علی حسینی موسوی بعنوان فرماندار جدید شهرستان بستان آباد معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.