سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام سومی المپیاد ملی از آن تیم اندیمشک

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک از کسب مقام سومی تیم منتخب دادرس جمعیت هلال‌ احمر این شهرستان در المپیاد ملی دادرس در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،افشین کاویانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک گفت: در المپیاد ملی دادرس در کشور  تیم  دادرس منتخب خوزستان  شامل ۱۴ دانش آموز  مدرسه شهید بابایی زاده شهرستان اندیمشک بودند توانستند درمجموع به‌عنوان سوم کشوری دست یابد.

وی افزود: مرحله کشوری مسابقات امدادی دانش‌آموزان در دو بخش اصلی و جانبی برگزار شد که تیم دادرس اندیمشک در بخش اصلی در رشته‌های پانسمان و باندپیچی مقام نخست، در رشته‌های پناه گیری و خروج ایمن و آزمون کتبی مقام دوم، در رشته آتل‌بندی مقام سوم و درمجموع نتایج و جمع امتیازات، مقام  سوم کشور را در این دوره از رقابت‌ها کسب کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اندیمشک بیان کرد: طرح دادرس یا همان دانش آموز آماده در روزهای سخت٬ طرح مشترک جمعیت هلال‌احمر و آموزش و پروش ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول می‌باشد که از همکاری و مساعدت مدیریت و عوامل آموزش‌وپرورش در جهت همکاری در زمینه   اجرای طرح دانش‌آموز آماده در روزهای سخت قدردانی کرد.

وی با اشاره به کسب مقام دوم در رشته‌ی حمل تخصصی و نیز کسب جایگاه سوم در رشته پرتاب کیسه توسط دانش آموزان اندیمشکی گفت: این دوره از مسابقات طرح دادرس با حضور  تیم‌های منتخب استان‌های کشور به میزبانی شهر بندر انزلی در استان گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.