سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

افتتاح 7 مدرسه توسط بنیاد برکت در آذربایجان غربی

با همت بنیاد برکت و همزمان با افتتاح 123 طرح مدرسه سازی در کشور ، هفت مدرسه در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی افتتاح شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی امروز در ارتباطی که از طریق ویدئو کنفرانس برقرار شد، در این خصوص اظهار داشت : بنیاد برکت هرچه در توان دارد برای رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار به کار میگیرد زیرا که رهبر معظم انقلاب همواره بر رفع محرومیت ها تاکید دارند.


رئیس دفتر رهبرمعظم انقلاب با بیان اینکه شهروندان آذربایجان غربی مرزبان کشور هستند، اضافه کرد : آذربایجان غربی ، استانی متشکل از قومیت های کرد و آذری و سایر قومیت ها و مذاهب است که در طول سالهای متمادی زندگی بسیار مسالمت آمیز و خوبی در کنار یکدیگر داشته اند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در آئین بهره برداری از این مدارس گفت: این مدارس در شهرستان های میاندوآب، بوکان، شوط، ماکو، نازلو، اشنویه و چالدران با 37 میلیارد ریال هزینه احداث شده است.


حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به اینکه بنیاد برکت پیش از این احداث 42 مدرسه را در این استان برنامه ریزی کرده بود، افزود: 25 مدرسه بنیاد برکت در سال های گذشته به بهره برداری رسیده بود و هفت مدرسه نیز امروز افتتاح شد.


انتهای پیام/ع


آذربایجان غربی امروز شاهد افتتاح هفت مدرسه با 37 میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.