سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دادگستری زرند؛

دشمن به دنبال بدبین کردن نسل جوان به نظام توحیدی اسلام است/منتظر ویرانگر نباشیم

رییس دادگستری شهرستان زرند گفت: بزرگترین خطری که جامعه را تهدید می کند، بدبین کردن نسل جوان به نظام توحیدی اسلام و فرهنگ اسلامی از سوی دشمنان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی در شورای مهدویت شهرستان زرند که در محل دادگستری زرند برگزار گردید،گفت:را مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن، تکیه کردن به ارزشهای اسلامی و پیروی از سیره ائمه معصومین و اطاعت از ولی فقیه است.

این مقام قضائی افزود:درصورت اتخاذ موضع انفعالی از ناحیه آحاد ملت خصوصا مسئولین در برابر اینگونه توطئه های فرهنگی دشمنان ، جامعه اسلامی به سمت تباهی کشانده می شود .

وی با اشاره به وظایف منتظران حقیقی در زمان غیبت امام زمان (عج)،گفت:یکی از وظایف اصلی منتظران ظهور شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) است.

این مقام قضائی عنوان کرد:منتظر واقعی کسی است که شناخت کافی و وافی نسبت به آقا امام عصر (عج) حاصل نماید چرا که بدون شناخت انتظار معنی و مفهومی ندارد.

محمدی در ادامه با اشاره به موضوع تهذیب نفس و کسب فضائل اخلاقی به موضوع خودسازی فردی اشاره و یکی دیگر از وظایف منتظرین را خودسازی برشمرد وخاطرنشان ساخت:منتظر واقعی پیوسته در صدد کسب فضائل اخلاقی و آراسته شدن به صفات عالیه انسانی می باشند .

این مقام قضائی یادآور شد:در کنار خود سازی بایستی تلاش برای اصلاح جامعه و فرهنگ خودسازی اجتماعی نیز مد نظر قرار گیرد

محمدی گفت: بایستی با برطرف کردن مفاسد اجتماعی از طریق امر به معروف و نهی از منکر و تربیت نسل مهذب و کارآمد زمینه ظهور امام زمان را فراهم آوریم

وی با اشاره به اینکه تا زمینه ظهور فراهم فراهم نشود امکان ظهور میسر نمی شود،افزود:ما در عصر غیبت به انتظار سازنده معتقدیم نه انتظار ویرانگر و در انتظار سازنده ما دنبال اصلاح جامعه هستیم تا امکان حضور حضرت فراهم گردد.

رئیس دادگستری زرند تصریح کرد:انتظار ویرانگر که معتقد است باید جامعه را به فساد کشاند تا حضور حضرت میسر شود هیچگونه جایگاهی در اعتقاد ما ندارد .

انتهای پیام/ح 

انتظار ویرانگر جایگاهی در دین ما ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.