سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید ترامپ از عملکرد نیرو‌های پلیس لاس وگاس پس از ۷۲ دقیقه تیراندازی مکرر فرد مسلح به مردم!

رئیس‌جمهور آمریکا عملکرد «سریع» نیرو‌های پلیس شهر لاس وگاس پس از ۷۲ دقیقه تیراندازی مکرر فرد مسلح به مردم را یک معجزه خواند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته سه شنبه در حساب توییتر خود از نیروهای امنیتی و افسران پلیس لاس وگاس تمجید کرد و نوشت: این یک معجزه بود که پلیس لاس وگاس به این سرعت توانست عامل تیراندازی را پیدا کند و او را از کشتن مردم بیشتر باز دارد.

رئیس جمهور آمریکا این توییت را پیش از سفر خود به لاس وگاس در حساب توییتر منتشر کرد. وی قرار است امروز برای دیدار با بازماندگان این حادثه به لاس وگاس سفر کند. دونالد ترامپ روز گذشته باز هم به گونه ای دیگر از پلیس لاس وگاس قدردانی کرد و گفت: آنچه در لاس وگاس اتفاق افتاد از جنبه های مختلف یک معجزه بود. نیروهای پلیس کار بسیار خارق العاده ای انجام دادند و ما در خصوص قوانین حمل سلاح بعدها صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: اما من باید بگویم اینکه پلیس توانست به این سرعت این فرد را از ادامه تیراندازی بازدارد، یک معجزه بود. آنها کار مهمی انجام دادند.

دونالد ترامپ این اظهارات را در حالی مطرح کرده است که عامل تیراندازی مرگبار لاس وگاس به مدت 72 دقیقه به طور مکرر به سمت جمعیت مردم در جشنواره موسیقی تیراندازی می کرده است. تیراندازی خونبار لاس وگاس به کشته شدن 59 نفر و زخمی شدن بیش از 500 نفر منجر شد. عامل تیراندازی پیش از رسیدن نیروهای امنیتی خودکشی کرد. تاکنون انگیزه وی از انجام این حمله مشخص نشده است.

افزایش تیراندازی های مرگبار در آمریکا بسیاری از قانونگذاران را بر آن داشته است که خواستار محدودیت بیشتری برای کنترل حمل سلاح شوند. این در حالیست که رئیس جمهور آمریکا روز گذشته اعلام کرد که در حال حاضر زمان مناسبی برای مذاکره در خصوص محدودیت حمل اسلحه نیست.


انتهای پیام/

تمجید غیرمعقول ترامپ از پلیس لاس وگاس در  پی خونبارترین تیراندازی تاریخ آمریکا!

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
داود
۲۰:۰۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
مرگگگگگ بر امریکا