سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آموزش و پرورش هشترود؛

تامین کفش و نوشت افزار دانش آموزان نیازمند مدارس هشترود توسط خیران

مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: امسال با حمایت خیران نیک اندیش ، 5 هزار جفت کفش و500 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند مدارس این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهمن اقدمی  مدیر آموزش و پرورش هشترود،روز چهارشنبه در آیین زنگ جشن عاطفه ها در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی اسوه هشترود افزود: خیران و آحاد مردم خیر نقش مهمی در حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیل و حضور در سنگر تعلیم و تربیت دارند.


وی ادامه داد: جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ احسان و نوعدوستی با مشارکت دانش آموزان درحوزه های فرهنگی  واجتماعی برگزار می شود.


وی اضافه کرد: همچنین امسال با حمایت خیران این شهرستان هفت مدرسه خیرساز در حال احداث بوده و با حمایت آنان به نیت ائمه معصومین (ع) این تعداد مدرسه به 14 باب افزایش یافته و سال آینده شاهد بهره برداری از این مدارس خواهیم بود.


وی با بیان اینکه معلمان و اولیا در کنار تحصیل، از مهارت آموزی به دانش غفلت نکنند، گفت: دانش آموزان برای حضوری فعال و کارآمد در جامعه نیازمند مهارت های کاربردی هستند.


وی افزود: با توجه به کاهش نقش رشته های دانشگاهی در اشتغال و کارآفرینی در آینده، اشتغال و کار آفرینی نه بر پایه مدرک تحصیلی بلکه بر اساس مهارت های فردی خواهد بود.


شهرام آسیابیمدیر کمیته امداد هشترود نیز در این آیین گفت: جشن عاطفه ها امسال در 2 مرحله که مرحله اول در آخر شهریور در سطح شهر و مرحله دوم امروز در سطح مدارس این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.


 وی افزود: هم اکنون 350 دانش آموز این شهرستان از نظر مالی مشکل داشته و زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند.


وی اعلام کرد: سال گذشته مردم نوع دوست هشترود 57 میلیون ریال به صورت نقدی و 35 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی در جشن عاطفه ها کمک کردند.


انتهای پیام/خ

 5 هزار جفت کفش و500 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمنددر مراغه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.