توزیع 450 بسته حمایتی ویژه دانش آموزان نیازمند در مراغه

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از توزیع 450 بسته حمایتی ویژه دانش آموزان نیازمند خانواده های زندانیان این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدعلا الدین نقیبی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: بسته های حمایتی برای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند زیرپوشش این انجمن با حمایت خیران این شهرستان در مدارس توزیع شده است.

وی ادامه داد: این بسته شامل انواع لوازم التحریر، لوازم مدرسه و البسه هرکدام سه میلیون و 200 هزار ریال ارزش ریالی داشته و هزینه یک میلیارد و 440 میلیون ریالی تهیه آنها از سوی خیران تامین شده است.

نقیبی گفت: خانواده های زندانیان این شهرستان که در سایر زندان های کشور به سر می برند، نیز بر اساس مقررات از حمایت های این انجمن برخوردار هستند.

وی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های نقدی مردم برای حمایت از زندانیان و خانواده های آنها خبرداد و گفت: شماره حساب بانکی این انجمن به شماره 0106269391004 نزد بانک ملی و شماره حساب بانکی 102181842100001نزد بانک اقتصاد نوین این شهرستان آماده دریافت این کمک هاست.

بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/ش

توزیع بسته های حمایتی به خانواده های زندانیان مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار