سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروپناه مطرح کرد؛

ضرورت ظهور توحید در سیاست/ توحید را تنها به عنوان یک نظریه ندانیم

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و محقق گفت: تا زمانی که توحید در سیاست ظهور پیدا نکند، نمی‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین خسروپناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و محقق در همایش زعیم ذوفنون و مراسم رونمایی از منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای گفت: تدوین اثر فاخر منظومه 2 سال طول کشید و کارهای چاپ آن هم 6 سال به طول انجامید که البته در این سال ها مباحث جدیدی که از سوی حضرت آقا بیان می‌شد را به این کتاب اضافه می‌کردیم.

وی ادامه داد: یک سال تمام وقت خود را برای گردآوری مطالب فرهنگی در این کتاب صرف کردیم تا بتوانیم به هدف خودمان که فرهنگ واقعی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، دست یابیم و در قالب یک کتاب بگنجانیم.

رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه افزود: بعد از طبقه‌بندی‌ها به یک ساختار نظام‌مند رسیدیم که به 4 بخش از جمله جهان‌بینی حضرت آقا، معنویات و اهداف اجتماعی اسلام از نظر رهبر انقلاب  تبدیل شد.

خسروپناه به ویژگی‌های این کتاب اشاره کرد و گفت: منظومه فکری حضرت آقا اجتهادی است زیرا روح فرمایشات رهبر انقلاب براساس فرهنگ اجتماعی شکل گرفته است و کاملا نظام‌مند و ساختاری است که البته  فرمایشات بسیاری از شخصیت‌های بزرگ مانند امام‌ راحل و رهبر انقلاب کاملا نظام‌مند است و در دل آنها توحید وجود دارد.

وی ادامه داد: تا زمانی که توحید در سیاست ظهور پیدا نکند، نمی‌توانیم به اهداف دست پیدا کنیم، رهبر انقلاب توحید را در سیاست، فرهنگ و اقتصاد جای داده‌اند که این موضوع کاملا در سخنان و فرمایشات ایشان دیده می‌شود. بنابراین نباید توحید را صرفا یک نظریه بدانیم.

خسروپناه یادآورشد: منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رکن‌های مختلفی دارد که مردم، مهم‌ترین رکن این کتاب هستند.

انتهای پیام/

ویژگی های منظومه فکری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.