سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی؛

اراضی دولتی در آذربایجان غربی باید شناسنامه دار شود

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی بر شناسنامه دار شدن اراضی دولتی در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار ناصر اصلانی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و شورای حمل و نقل استان گفت: شناسایی دقیق مشخصات و شناسنامه دار شدن اراضی دولتی  در جهت برنامه ریزی و اجرای طرح های نگهداری و صیانت و پیشگیری از تصرف غیر قانونی این اراضی بسیار ضروری است.

وی از اجرای طرح تجمیع خدمات الکترونیکی و انتظامی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این طرح با هدف رعایت حقوق شهروندی، خدمات رسانی مطلوب به مردم، تبادل و بهره گیری بهینه از امکانات و تجهیزات اجرا می شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی خواستار برنامه ریزی منظم، منسجم و همه جانبه برای طرح زمستانی انتظامی و ترافیکی شد و بر مشارکت همگانی در افزایش ایمنی سفرهای جاده ای تاکید کرد.

سردار اصلانی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های نیروی انتظامی به برقراری امنیت شهری کمک شایانی می کند، ادامه داد: راه اندازی مراکز انتظامی در سایتهای مسکن مهر یک نیاز ضروری است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:  نیروی انتظامی و مجموعه شورای حمل و نقل استان در حوزه های مختلف از جمله حمل و نقل جاده ای، کمیسیون ایمنی راهها، برقراری امنیت در فرودگاهها،  همکاری پایانه های مرزی با مرزداران و حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و...فصل مشترک دارند.

ابراهیم مبارک قدم از همراهی و تعامل فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی در پیش برد اهداف شورای حمل و نقل استان قدردانی کرد و گفت: کاهش تصادفات و تبعات ناشی از آن و نیز برنامه ریزی صحیح برای افزایش ایمنی از مهمترین دغدغه های مدیریتی اداره کل راه و شهرسازی استان است.

سرهنگ پورعلی، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی نیز در این دیدار از اجرای 40 فقره حکم قطعی خبر داد و تصریح کرد: 16 فقره حکم رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 52 میلیاردریال به همت یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان غربی در چند ماه گذشته اجرا شده است.

انتهای پیام/ح

لزوم شناسنامه دار کردن اراضی دولتی آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.