سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد:

رونمایی از کشفیات میلیاردی عملیات کاشف ۴ پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات کاشف ۴ ازسوی ماموران پلیس آگاهی اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی پیرامون کشفیات قاچاق پلیس آگاهی استان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه اقدام و عمل و به منظور مقابله با مکان‌های نگهداری کالاهای قاچاق، ماموران با همکاری بازرسی اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، 10 شهرستان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: بر همین اساس، 115 انبار که پیشتر شناسایی شده بود؛ بازرسی شد که 57 عدد از این انبارها حاوی کالاهای قاچاق بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: 35 تیم عملیاتی طی 3 روز و با عنوان عملیات کاشف 4، عملیات خود را با موفقیت انجام دادند و در پی این اقدامات، کالاهای قاچاقی از قبیل لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، مواد غذایی و گوشی تلفن همراه به ارزش 35 میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

وی تصریح کرد: 28 نفر هم در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: فرآیند نظارت بر حمل و نقل و توزیع کالای قاچاق از مرحله ورود به استان تا زمان انبار، توسط پلیس به صورت دقیق در حال انجام است و اجرای این دست اقدامات و عملیات به طور مستمر دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به عملیات یکپارچه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق در کل کشور بیان کرد: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی و گمرکات مستقر است و نظارت دارد اما بخشی از این قاچاق ها به صورت شبکه‌ای و با جعل بارنامه، اظهارنامه و اسناد تجاری صورت می‌گیرد و با این حال، نیروی انتظامی در تمام شهرها کار خود را انجام می‌دهد و در استان اصفهان، کشفیات خوبی در این مدت داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به نام گذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری مبارزه با قاچاق در اولویت پلیس است و با توجه به اثراتی که قاچاق بر اشتغال جوانان دارد، سایر دستگاه‌ها نیز باید به کمک پلیس بیایند.

وی قسمت مهم فرآیند مبارزه با قاچاق را، همکاری مردم عنوان کرد و افزود: مردم ما با نخریدن کالای قاچاق می‌توانند این فرآیند را تسهیل کنند و اگر تقاضایی برای کالای قاچاق وجود نداشته باشد؛ انگیزه‌ای هم برای قاچاق وجود نخواهد داشت.

سردار معصوم بیگی بیان کرد: مردم ما باید بدانند که خرید کالای قاچاق به منزله بیکاری جوانان است و رکود اقتصادی در کشور است.

 

انتهای پیام/م

 

کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی پلیس اصفهان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.