سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مالزی جستجو برای هواپیمای گمشده را از سر می‌گیرد

دولت مالزی به خانواده‌های مسافران پرواز 370 هواپیمایی این کشور اعلام کرده است جستجوها برای یافتن این هواپیما را ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، پرواز شماره 370 خطوط هوایی مالزی از مبدا کوالالامپور به پکن در روز 8 مارس سال 2014، 40 دقیقه پس از برخاستن در آسمان ناپدید شد. از آن هنگام، تمامی تلاش‌ها برای یافتن این هواپیما با شکست روبرو شده است.

رسانه‌ها روز پنجشنبه گزارش دادند دولت مالزی به خانواده‌های مسافران پرواز ام اچ 370 که در سال 2014 ناپدید شده اند اعلام کرده است از یک شرکت خصوصی درخواست کرده است عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما را از سر بگیرد.

بر اساس گزارش ای بی سی نیوز آنلاین، دولت مالزی در پیامی به خانواده‌های مسافران این پرواز اعلام کرده است با شرکت آمریکایی «اوشن اینفینیتی» به منظور کمک به کارگروه مربوط به پرواز ام اچ 370 برای ادامه جستجوها قراردادی حاصل کرده اند. در این پیام به طور صریح اعلام شده است مادامی که این شرکت به هدف خود دست نیابد، هزینه‌ای نیز طلب نخواهد کرد.

ای بی سی نیوز آنلاین همچنین به نقل از افرادی که این نامه را دریافت کرده اند گزارش داد بیانیه رسمی در این‌باره، متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش‌تر، وزارت راه و ترابری مالزی اعلام کرده بود 3 شرکت خصوصی پیشنهاد همکاری به منظور جستجو برای این هواپیما را ارائه کرده اند.

این خبر در حالی منتشر شده است که آژانس مرکز هماهنگی مشترک دولت استرالیا، که مسئولیت انجام این جستجوها را بر عهده دارد، اعلام کرد جستجوهایی که در طول 3 سال گذشته، 145 میلیون دلار هزینه در بر داشته اند، با شکست روبرو و متوقف شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.