علی‌رغم توقف رسمی عملیات جستجو؛

خانواده قربانیان پرواز MH370 مالزی خواستار ادامه عملیات جستجو هستند

خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای MH370 مالزی خواستار ادامه روند جستجو برای لاشه این هواپیما شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ خانواده قربانیان هواپیمای MH370 مالزی روز یکشنبه اعلام کردند در نظر دارند تا با ارسال نامه هایی به وزیر راه این کشور از او بخواهند به عملیات جستجو برای هواپیمای مفقود شده ادامه دهد.

هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی در مارس 2014 در مسیر کوالالامپور-پکن ناپدید شد. این هواپیما 239 سرنشین داشت که آن را در میان مرگبارترین حوادث هوایی قرار داد.

دولت‌های استرالیا، چین و مالزی مدتی پیش اعلام کردند در صورتی که آخرین بخش عملیات جستجو اطلاعات جدیدی از محل سقوط هواپیما کشف نکند، عملیات جستجو را متوقف می کند.

در همین حال استرالیا اعلام کرده در آینده ممکن است بار دیگر به ادامه جستجوی زیرآبی بپردازد. دولت مالزی نیز برای شرکتی که بتواند بدنه هواپیما را بازیابی کند جایزه تعیین کرده است.

مالزی در حال حاضر مسئول اصلی بازیابی لاشه هواپیمای MH370 است؛ اما دولت استرالیا به دلیل ناپدید شدن هواپیما در آب هایش و دولت چین به دلیل تعداد بالای شهروندانش در میان مسافران نیز در عملیات جستجو شرکت داشتند.

در میان 239 سرنشین هواپیمای مالزی، 12 نفر خدمه، 152 نفر شهروند کشور چین، 50 نفر از مالزی، 7 نفر از اندونزی، 6 نفر استرالیایی، 5 هندی، 4 فرانسوی و 3 نفر آمریکایی حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار