سیاست‌مدار استرالیایی از پادری ترامپ رونمایی کرد+ تصاویر

یک سناتور استرالیایی از یک پادری که بر روی آن تصویر ترامپ حک شده است، رونمایی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت "بی‌تی دات کام"، یک سیاست‌مدار استرالیایی در نخستین جلسه پارلمان این کشور پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – از یک پادری رونمایی کرد.

سناتور "نیک زنوفون" – رئیس حزب اقلیت "تیم نیک زنوفون" – به خبرنگاران یک پادری نشان داد که بر روی آن چهره ترامپ نقش بسته و زیر آن نوشته شده بود: "استرالیا پادری تو نیست!"

وی گفت: "این فقط برای یادآوری به دونالد ترامپ است که استرالیا در بحث سیاست خارجی، پادری ترامپ نیست. زیرا استرالیا بزرگترین متحد و دوست آمریکا بوده است."

این پادری در حقیقت هدیه‌ای برای سناتور "کوری برناردی" – طرفدار دو آتشه دونالد ترامپ که تصمیم گرفت از عضویت حزب نخست وزیر استرالیا خارج شود – بوده است.

پس از رد و بدل شدن سخنان تند در تماس تلفنی دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – و نخست وزیر استرالیا، ترامپ توافق مبادله پناهجویان با استرالیا را "احمقانه" خواند.

واشنگتن پست گزارش داد ترامپ طرح مبادله پناهجویان را "بدترین توافق تاریخ" خوانده است و استرالیا را محکوم به تلاش برای خارج کردن "بمب‌گذاران آینده" از این کشور کرده است. در این گزارش آمده است قرار بود تماس تلفنی ترامپ و نخست وزیر استرالیا 1 ساعت به طول بیانجامد اما هنگامی که "مالکوم ترنبول" -- نخست وزیر استرالیا -- سعی کرد درباره سوریه صحبت کند، ترامپ پس از 25 دقیقه این مکالمه را قطع کرده است.

پس از انتشار خبر این گفتگوی جنجالی میان سران دو کشور، ترامپ در صفحه کاربری توییتر خود نوشت: "باورتان می‌شود؟ دولت اوباما توافق کرده بود که هزاران مهاجر غیرقانونی را از استرالیا وارد آمریکا کند. من این توافق احمقانه را بررسی خواهم کرد."

سیاست‌مدار استرالیایی از پادری ترامپ رونمایی کرد+تصاویر
سیاست‌مدار استرالیایی از پادری ترامپ رونمایی کرد+تصاویر
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار