سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش آموزش وپرورش عشایری؛

بازگشت دو دانش آموز عشایر باز مانده از تحصیل

با همت رئیس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان دو دانش آموز عشایری باز مانده از تحصیل به مدرسه باز گشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛منوچهر امیرتیموری، رییس آموزش و پرورش عشایری استان کرمان دلایل ترک تحصیل این دو دانش آموز عشایری را فقر مالی دانست و گفت: این دانش آموزآن بسیار علاقمند به ادامه تحصیل بودند، درس بسیار خوب آنها نتوانسته بود از تصمیم والدین مبنی بر ممانعت از تحصیل فرزندشان جلوگیری کند.

وی افزود: خوشبختانه با صحبت های که با سران ایل و خانواده این دانش آموزان انجام شد و نیز تعهداتی که اداره آموزش و پرورش عشایری داد خانواده این دو دانش آموز به ادامه تحصیل فرزندشان رضایت دادند.

امیر تیموری تصریح کرد: سعیده بلوچی دانش آموز پایه ششم با دریافت رایگان کیف و نوشت افزار راهی مدرسه شد و مقرر شد کتاب نیز به صورت رایگان در اختیار وی قرار گیرد و خاطره بلوچی دانش آموز پایه دهم نیز علاوه بر دریافت رایگان کیف و نوشت افزار، مقرر شد شهریه دبیرستان شبانه روزی وی نیز توسط اداره مرکزی تامین و پرداخت شود و این دانش آموز نیز به مدرسه باز می گردد.

وی یادآور شد: اداره آموزش و پرورش عشایری در سال گذشته بیش از 70 دانش آموز باز مانده از تحصیل را شناسایی و جذب کرده است، در سال جدید نیز در راستای انسداد مبادی بی سوادی و با هدف برقراری عدالت آموزشی، با تمام توان در حال شناسایی و جذب این دانش آموزان هستیم.

انتهای پیام/ح

بازگشت دو دانش آموزعشایری به مدرسه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.