سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بین‌المللی دانش آموزی برای مقابله با استکبار آمریکا

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران، گفت: با توجه به سخنان نامطلوب رئیس جمهور آمریکا برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با این موضوع تدوین شده است.

علی رضا راهپیما رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای 13 آبان، عنوان کرد: پس از سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا نسبت به مردم ایران و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده آموزش و پرورش تهران، برنامه‌های فرهنگی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا از این طریق پاسخی به ترامپ داده شود.

 وی ادامه داد: بر  این اساس برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، برگزاری مسابقات هنری، ادبی، داستان کوتاه و وبلاگ نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان اول و دوم، برگزاری بهترین نامه به دبیر کل سازمان ملل و ارسال بهترین جمله برای محکومیت سخنان نامناسب به ترامپ  از طریق ارسال به سامانه ارتباط مردمی به شماره 09121540640 انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران، اظهار کرد: بر اساس این مسابقه به بهترین فعالیت‌ها در روز 13 آبان ماه تعلق می‌گیرد.

 راهپیما یادآور شد: با توجه به اینکه بخش بین الملل برای تمامی دانش آموزان مدر نظر گرفته شده است بنابراین بخش انگلیسی در سایت طراحی شده و فراخوان مسابقات بین المللی را در ان برگزاری کردیم که طی 2 هفته اخیر استقبال مناسبی از این مسابقات داشتیم.

 

انتهای پیام/

 

برنامه‌های آموزش پرورش در روز 13 آبان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.