بطحایی مطرح کرد:

ترویج تربیت بدنی راه حل بسیاری از نگرانی‌ها اجتماعی

وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که باعث نگرانی شده با ترویج برنامه‌های ورزشی و تربیت بدنی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در چهارمین دوره المپیادهای درون مدرسه‌ای اظهار کرد: نوع اوقات فراغت در دوره گذشته و فعلی تفاوت‌های بسیاری کرده و امروزه کمترین تحرک را در فعالیت‌های دانش‌آموزان داریم که این امر باعث مشکلات جسمانی خواهد شد.

بطحایی ادامه داد: در فضای بسیار ضروری که باید به تربیت بدنی بیشتر توجه شود به شدت به برنامه‌هایی مانند المپیاد ورزشی نیازمند هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از ویژگی‌های المپیاد درون مدرسه‌ای این است که منتظر فضا و تجهیزات نبوده و با امکانات موجود فعالیت‌های ورزشی را ترویج می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد با تجهیزات محدود مدارس امکانات ورزشی و بستر مناسب را برای فعالیت دانش آموزان فراهم می‌کند.

بطحایی با بیان اینکه معلمان تربیت‌بدنی مظلوم‌ترین افراد هستند اظهار کرد: این معلمان با کمترین امکانات فرصت فعالیت را برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر شادابی و نشاط مدارس گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ما که امروزه باعث نگرانی شده با ترویج برنامه‌های ورزشی و تربیت بدنی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تمام تلاشم را خواهم داشت تا با وجود کمبود امکانات آموزش و پرورش امکانات تربیت بدنی را توسعه دهیم یادآور شد: در آینده‌ای نه چندان دور مدارس بانشاط و دانش‌آموزان شاداب داشته باشیم.

انتهای پیام/

سخنرانی بطحایی در المپیادهای درون مدرسه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
جناب وزیر! تربیت بدنی آسیب‌های بدنی، اجتماعی و مالی معلمان حق‌التدریس را التیام می‌بخشد. میتونیم به جای اقساط بریم برا بانک تمرین ورزشی انجام بدیم؟
آخرین اخبار