برگزاری مسابقات بین‌المللی دانش آموزی برای مقابله با استکبار آمریکا

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران، گفت: با توجه به سخنان نامطلوب رئیس جمهور آمریکا برنامه‌های فرهنگی برای مقابله با این موضوع تدوین شده است.

برگزاری مسابقات بین‌المللی دانش آموزی برای مقابله با استکبار آمریکاعلی رضا راهپیما رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای 13 آبان، عنوان کرد: پس از سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا نسبت به مردم ایران و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده آموزش و پرورش تهران، برنامه‌های فرهنگی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است تا از این طریق پاسخی به ترامپ داده شود.

 وی ادامه داد: بر  این اساس برگزاری مسابقه بین المللی نقاشی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، برگزاری مسابقات هنری، ادبی، داستان کوتاه و وبلاگ نویسی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه دانش آموزان اول و دوم، برگزاری بهترین نامه به دبیر کل سازمان ملل و ارسال بهترین جمله برای محکومیت سخنان نامناسب به ترامپ  از طریق ارسال به سامانه ارتباط مردمی به شماره 09121540640 انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران، اظهار کرد: بر اساس این مسابقه به بهترین فعالیت‌ها در روز 13 آبان ماه تعلق می‌گیرد.

 راهپیما یادآور شد: با توجه به اینکه بخش بین الملل برای تمامی دانش آموزان مدر نظر گرفته شده است بنابراین بخش انگلیسی در سایت طراحی شده و فراخوان مسابقات بین المللی را در ان برگزاری کردیم که طی 2 هفته اخیر استقبال مناسبی از این مسابقات داشتیم.

 

انتهای پیام/

 

برنامه‌های آموزش پرورش در روز 13 آبان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار